معاون شرکت پشتیبانی امور دام در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد

توزیع گوشت قرمز منجمد به شرط ادامه گرانی/قیمت‌ها خیلی بالا نیست

توزیع گوشت قرمز منجمد به شرط ادامه گرانی/قیمت‌ها خیلی بالا نیست

معاون شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه در حال حاضر قیمت گوشت قرمز در بازار مصرف خیلی بالا نیست گفت: در صورتی که روند افزایش قیمت این محصول ادامه داشته باشد، شرکت پشتبانی امور دام برای تنظیم بازار اقدام به توزیع گوشت قرمز منجمد می‌کند.

عباس والوزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت گوشت قرمز در بازار مصرف  خیلی بالا نیست اما در صورتی که در روزهای آینده این روند افزایش قیمت ادامه داشته باشد، شرکت پشتیبانی امور دام برای تنظیم بازار اقدام به توزیع گوشت قرمز منجمد خواهد کرد.

وی در اتباط با نرخ  و حجم عرضه گوشت قرمز منجمد دولتی گفت: محدودیتی برای حجم عرضه این محصول وجود ندارد و به هر میزانی نیاز باشد ما برای تنظیم بازار ورود می‌کنیم، اما قیمت دقیق این محصول در زمان عرضه مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، علیرضا ولی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام اخیرا قیمت هرکیلوگرم گوشت منجمد را  18 هزار و 500 تومان و مکان عرضه آن را فروشگاه های زنجیره ای و سازمان میادین میوه و تره بار اعلام کرد.

گفتنی است، این گوشت قرمز منجمد از ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام بوده و به منظور تنظیم بازار و کاهش قیمت این محصول در کشور توزیع می‌شود.

بنابراین گزارش درحال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی و لاشه گوساله در بازار تا 35 هزار تومان بالا رفته و در مقایسه با ماه گذشته حدود 5 هزار تومان افزایش را تجربه کرده است و لازم است که مسئولان مربوطه عملکردی سریع و اثر گذار در این ارتباط داشته باشند. 

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا