پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس آغاز شد/ آمادگی جاده‌ها برای سفرهای نوروزی

پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس آغاز شد/ آمادگی جاده‌ها برای سفرهای نوروزی

اقتصاد > صنعت - اقتصادنیوز نوشت: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اعلام آمادگی راه‌ها و راهداران جاده‌ای برای تعطیلات نوروز خبر داد.

داوود کشاورزیان با اشاره به نزدیک شدن به سفرهای نوروزی و اعلام آمادگی حدود ۱۱هزار راهدار در راه‌های کشور گفت: نوروز امسال حدود دو هزار گشت راهداری و گشت‌زنی در طول راه‌ها و ۷۰۰ اکیپ امدادی و تعمیراتی در طول راه‌های کشور مستقر می‌شوند.


وی با بیان اینکه همه تلاش راهداران این است که مسیرهای پرتردد با کمترین مشکل همراه باشد، افزود: برای نوروز ۹۵ نیز ۵۰هزار میلیارد تومان اعتبار برای خط‌کشی ۳۲ هزار کیلومتر خط برخی راه‌ها و ۳۰میلیارد تومان اعتبار برای ارتقای حفاظ‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اصلاح و ایمنی راه‌ها برای نوروز ۹۵ اظهار کرد: در طول دوماه گذشته، ۱۱۵ نقطه و مقطع پرحادثه اصلاح شده است.

به گفته رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در حال حاضر ۱۲۵هزار راه روستایی در کشور وجود دارد که تقریبا ۷۵درصد آن‌ها توسط دولت تامین هزینه و نگهداری می‌شود.

در آستانه آغاز سفرهای نوروزی، از صبح امروز 11 اسفندماه، پیش فروش بلیت اتوبوس‌های بین شهری برای سفرهای نوروزی آغاز شده است.
22539

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا