مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد

ابراز تمایل شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در ساخت نیروگاههای برق‌آبی ایران

ابراز تمایل شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در ساخت نیروگاههای برق‌آبی ایران

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: تاکنون شرکت های خارجی متعددی از کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در زمینه احداث نیروگاههای برق‌آبی در ایران ابراز تمایل کرده اند که مذاکرات در این خصوص در حال انجام است.

سید محمدرضا رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:‌ شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران کارفرمای پروژه های برق‌آبی کشور است و در صورتی که در مذاکرات خارجی وزارت نیرو، در خصوص سرمایه گذاری شرکت های خارجی در احداث نیروگاههای برق‌آبی ایران توافقی حاصل شود، این شرکت ها با کارفرمایی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به نمایندگی از دولت، فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: تاکنون شرکت های خارجی متعددی از کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در زمینه احداث نیروگاههای برق‌آبی در ایران ابراز تمایل کرده اند که مذاکرات در این خصوص در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تصریح کرد: در صورتی که سرمایه گذاری یک شرکت خارجی در پروژه های برق‌آبی ایران نهایی شود، پروژه مورد سرمایه گذاری از بین طرح هایی که در شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران مطالعاتش به انجام رسیده و آماده سرمایه گذاری است، انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا