صندوق کارآفرینی امید از طراحان صنعت بسته بندی حمایت می کند

صندوق کارآفرینی امید از طراحان صنعت بسته بندی حمایت می کند

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق از طراحان صنعت بسته بندی با هدف افزایش ارزش افزوده صادرات محصولات تولیدی، حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، اصغر نورالله زاده روز دوشنبه در نشست تخصصی صنعت بسته بندی در محل دانشگاه شریف، افزود: رسیدن به سطح تولید جهانی نیازمند تعامل در صحنه های بین المللی است.
وی تاکید کرد: برای عرضه کالا در سطح جهانی باید کیفیت بسته بندی خود را ارتقا دهیم زیر بخش مهمی از ارزش افزوده از عرضه مناسب کالا در بسته بندی های مناسب ایجاد می شود.
وی یادآورشد: 35 درصد ارزش افزوده یک محصول از بخش طراحی، تحقیق و توسعه حاصل می شود و 25 درصد نیز به مرحله ساخت برمی گردد.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه سهم ارزش افزوده در صنعت بسته بندی اهمیت بالایی دارد، افزود: 55 درصد بازاریابی از طریق بسته بندی مناسب حاصل می شود تا بتواند بازار خوبی را به دست بیاورد.
وی درخصوص تسهیلات قرض الحسنه صندوق کارآفرینی امید نیز گفت: از طراحان در این بخش و یا کسانی که در این حوزه نیاز به حمایت مالی دارند و همچنین افرادی که می خواهند آموزش های مناسب در خارج از کشور در این حوزه کسب کنند، صندوق کارآفرینی امید حمایت می کند.
نورالله زاده بیان داشت: هم اکنون دانمارک به دلیل عرضه مناسب مخمر در تولید پنیر، توانسته بازار آمریکا را در دست بگیرد.
وی تاکید کرد: توانمندی ها در ایران بسیار است که با بسته بندی مناسب، کالاهای تولیدی می تواند به بازار جهانی عرضه شود.
وی توضیح داد: به طور نمونه، سه برابر ایتالیا معادن سنگ قیمتی داریم اما سهم ایتالیا در بازار جهانی 30 برابر ایران است.
وی گفت: سنگ های ایران به طور عام به شکل فله ای صادر می شود که ضایعات زیادی در بر دارد؛ در صورتی که بتوانیم با بسته بندی مناسب این کالا را صادر کنیم، می توانیم سهم خود را در جهان ارتقا دهیم.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا