بعد از قبول مسئولیت موسسه میزان و در غرب تهران:

بزرگترین بانک بورسی مجموعه ورزشی می سازد!

بزرگترین بانک بورسی مجموعه ورزشی می سازد!

بانک صادرات که مسئولیت موسسه میزان را قبول کرده و عملکرد ۹ ماهه را ارایه نکرده، تصمیم به ساخت مجموعه ورزشی بین المللی برای ورزش های توپی در غرب تهران گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات 5.7 هزار میلیارد تومانی که بزرگترین بانک حاضر در بورس بشمار می رود ، طی ماه های گذشته مسئولیت موسسه میزان را قبول کرده و با وجود رشد سه ماه اخیر ، قیمت سهام آن به تازگی از قیمت های کمتر از 100 تومانی فراتر رفته است.

"وبصادر" درحالی عملکرد 9 ماهه را به بورس و سهامداران ارایه نکرده ( با پوشش درصدی سود 145 ریالی هر سهم در نیمه اول سال) که تصمیم به ساخت مجموعه ورزشی بین المللی برای ورزش های توپی در غرب تهران گرفته و در این باره توضیحاتی در مورد کم و کیف آن اعلام نکرده است.

براساس این گزارش، ساخت این مجموعه ورزشی در نشستی با حضور معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری و عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال، اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک صادرات، روسای فدراسیون های هندبال و بسکتبال،معاون اقتصادی استاندار تهران، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و فرماندار ری اتخاذ شده و قرار است، زمینی در غرب تهران برای ساخت این مجموعه ورزشی داده شود تا بانک صادرات مجموعه ورزشی بین المللی ویژه هندبال و بسکتبال بسازد.

با این اوصاف باید دید آیا مسئولان بانک صادرات دراین مورد توضیحی خواهند داد یا خیر؟

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا