دعوت ایمیدرو از بخش خصوصی برای انجام طرح های اکتشافی سه استان

دعوت ایمیدرو از بخش خصوصی برای انجام طرح های اکتشافی سه استان

گروه اكتشاف و زمين شناسي - ایمیدرو از شرکت های مشاور خصوصی دعوت کرد برای انجام فعالیت های اکتشافی سه استان آذربایجان غربی، اردبیل و فارس حضور یابند.

به گزارش ماین نیوز، این برنامه برای توانمندسازی بخش اکتشاف اجرا می شود و در قالب «مناقصه به منظور خرید خدمت» صورت می گیرد.

>در استان آذربایجان غربی قرار است مطالعات پی جویی منابع معدنی پلی متال در پهنه تکاب پیرانشهر انجام شود که برای این فعالیت شرکت های متقاضی باید رتبه یک تخصص پی جویی و اکتشاف معدن با ظرفیت آزاد را در اختیار داشته باشند. همچنین برای اکتشاف تکمیلی آنومالی های پهنه قزل اوزن استان اردبیل، رتبه 2 مشاوران در تخصص پی جویی و اکتشاف معدن با ظرفیت آزاد ملاک حضور در مناقصه است. از سوی دیگر عملیات اکتشاف در محدوده «پی 3 » بهرام گور استان فارس، از مشاوران دارای رتبه 3 در تخصص پی جویی و اکتشاف معدن با ظرفیت آزاد، ارزیابی کیفی به عمل می آید.

شرکت های مشاور متقاضی می توانند برای دریافت اسناد ارزیابی کیفی، حداکثر تا ساعت 16 روز دوشنبه 17 اسفند ماه به آدرس تهران، میدان ولیعصر- روبروی سینما استقلال- پلاک 1713- ساختمان شرکت ملی فولاد ایران- ساختمان شمالی– طبقه پنجم - دفتر امور مشاوران و پیمانکاران طرح توانمندسازی بخش اکتشاف مراجعه کنند.

همچنین آخرین زمان تحویل پاکت های پیشنهاد کیفی بصورت مهر و موم شده، تا ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 25 اسفند ماه جاری است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا