مرکز مالی ایران برگزار می کند؛

سمینار تخصصی استراتژی های تامین مالی بین المللی در حوزه انرژی با رویکرد بازار سرمایه

سمینار تخصصی استراتژی های تامین مالی بین المللی در حوزه انرژی با رویکرد بازار سرمایه

این سمینار به همت مرکز مالی ایران با همکاری بورس انرژی ایران و شرکت یورواینوست (EuroInvest) با ارائه آخرین شیوه های تامین مالی بین المللی و تجربه کشورهای مختلف در این زمینه برگزار می شود.

 

 

نخستین سمینار تخصصی استراتژی های تامین مالی بین المللی در حوزه انرژی با رویکرد بازار سرمایه در راستای ترویج ابزار های مالی کارامد جهت تامین مالی پروژه های اقتصادی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از مرکز مالی ایران، این سمینار به همت مرکز مالی ایران با همکاری بورس انرژی ایران و شرکت یورواینوست (EuroInvest) با ارائه آخرین شیوه های تامین مالی بین المللی و تجربه کشورهای مختلف در این زمینه برگزار می شود.

سخنرانان حاضر در این همایش  مهندس کاردر؛ معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع مالی شرکت ملی نفت ،  دکتر صالح آبادی؛ مدیرعامل بانک توسعه صادرات ،  دکتر حسینی؛ مدیرعامل بورس انرژی ایران ، دکتر جعفری مشاور اقتصادی بانک جهانی و  دکتر مولوی مدیرعامل شرکت یورواینوست  هستند.
 
سمینار استراتژی های تامین مالی بین المللی در حوزه انرژی با رویکرد بازار سرمایه با توجه به شرایط جدید کشور و علاقمندی سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در بخش انرژی در روز 11 اسفند ماه سال جاری از ساعت 8:30 الی 13 در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو به آدرس شهرک غرب، انتهای بلوار دادمان برگزار می شود.

فعالان صنعت انرژی و علاقمندان به شرکت در این سمینار برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن دبیرخانه سمینار 66724343 – 021 تماس بگیرند.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا