گوشی‌های زن‌فون‌ جدید در ایران معرفی شدند

گوشی‌های زن‌فون‌ جدید در ایران معرفی شدند

یکی از کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند هم‌زمان با عرضه سری جدید مدل‌هایش در دنیا به معرفی آنها در ایران پرداخت و از فعالیت رسمی ...

یکی از کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند هم‌زمان با عرضه سری جدید مدل‌هایش در دنیا به معرفی آنها در ایران پرداخت و از فعالیت رسمی واحد موبایل خود در کشورمان پرده برداشت. شرکت ایسوس هم‌زمان با عرضه سری جدید گوشی‌های خانواده ZenFone در جهان، محصولات جدید خود را در ایران نیز طی مراسمی رسمی معرفی کرد و فعالیت واحد موبایل آن نیز رسماً در کشورمان آغاز شد.

قیمت محصولات این شرکت طبق گفته مدیر دفترش در ایران، از 500 هزار تا دو میلیون تومان خواهد بود که عرضه و فروش محصولات این سری را ویستاپخش انجام می‌دهد.

تیم توسعه و تجارت ایسوس که برای معرفی گوشی‌های تازه رونمایی شده این شرکت به ایران آمده بود به معرفی چهار مدل Zoom، ZenFone 2 Deluxe، Selfie و ZenFone 2 Laser پرداخت.

مدل زوم لقب باریک‌ترین گوشی هوشمند دنیا را دارد که از ویژگی‌های کلی این محصول می‌توان به سه‌برابر بزرگ‌نمایی اپتیکال به‌همراه سنسور 13مگاپیکسلی و 10 المان لنز، فوکوس لیزری و ضخامت پنج‌میلی‌متری اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های این Camera Phone سیستم تمرکز خودکار لیزری است؛ این سیستم قابلیت شناسایی سوژه فقط در 0.03 ثانیه را دارد و برای آن فلاش دوگانه‌ای با نورهای سفید و زرد در نظر گرفته شده که ترکیب این دو رنگ طبیعی‌ترین رنگ ممکن را فراهم می‌آورد.

این شرکت بسیار تلاش نموده تا امکانات یک دوربین حرفه‌ای DSLR را برای این گوشی فراهم کند و اولین نکته در این بخش تعبیه کلیدهای مخصوص شاتر، ضبط ویدئو و دکمه‌های مخصوص فرآیند بزرگ‌نمایی است.مشخصات سخت‌افزاری این گوشی پردازنده چهارهسته‌ای اتم اینتل با معماری 64 بیتی، رَم چهارگیگابایتی، حافظه 64 گیگابایتی، پشتیبانی از شبکه نسل چهارم پیشرفته، نمایشگر 5.5اینچی و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی است.

گوشی زن‌فون2 دِلوکس هم ویژگی‌هایی نظیر نمایشگری 5.5اینچی، پردازنده‌ای چهارهسته‌ای با فرکانس 2.3GHz و معماری 64بیتی از نوع اتم اینتل Z3580، رَم چهارگیگابایتی، پشتیبانی از شبکه پرسرعت نسل چهارم، پشتیبانی از شبکه‌های پرسرعت برای هر دو سیم‌کارت و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی دارد.

این گوشی دارای دوربین 13مگاپیکسلی، دیافراگم F/2.0 و دوربین جلوی پنج مگاپیکسل است.

گوشی دیگر معرفی شده عنوان سلفی را دارد و نمایشگری با تراکم بالای پیکسلی و رزولوشن 1920*1080 پیکسل از نوع گوریلا گلس4 برای آن در نظر گرفته شده است.دوربین 13مگاپیکسلی، ZenUI برای ویرایش مجازی در لحظه (متعادل کردن ترکیبات چهره و...)، فلاش Real Tone با دو رنگ LED، فوکوس خودکار لیزری و... برخی از ویژگی‌های این گوشی است.

نهایتاً هم اسمارت‌فون زن‌فون2 لِیزر، با دوربین 13مگاپیکسلی و لنز دیافراگم باز f/2.0 برای ثبت تصاویر درخشان با وضوح بالا و سیستم تمرکز خودکار لیزری معرفی شد.

نسبت صفحه نمایش این گوشی به کل بدنه معادل 72 درصد است و در دو رنگ بنفش و سفید عرضه خواهد شد.

ZenFone2016-Tehran

ZenFone-2016-Tehran-05

ZenFone-2016-Tehran-04

ZenFone-2016-Tehran-06

ZenFone-2016-Tehran-02

ZenFone-2016-Tehran-03

ZenFone-2016-Tehran-01

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا