یکه زارع خبر داد

تولید مشترک خودرو با همکاری ۵ شرکت خارجی

تولید مشترک خودرو با همکاری ۵ شرکت خارجی

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به برنامه این شرکت برای تولید محصول مشترک با ۵ شرکت خارجی گفت: در سال آینده ۳ محصول جدید را با برند ایران‌خودرو راهی بازار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم یکه‌زارع امروز با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه این شرکت با تکیه بر برند ملی و داخلی تولید محصولات شرکت‌های مشترک با بنز، پژو، سوزوکی، فیات و رنو است، اظهار داشت: در سال آینده 3 محصول جدید را با برند ایران‌خودرو و چند محصول مشترک با خودروسازان خارجی راهی بازار می‌کنیم.

وی هدف‌گذاری برای صادرات 30 درصدی محصولات تولیدی این شرکت را نشان دهنده جدیت خودروسازان برای ارتقای کیفیت قطعات و خودروها عنوان کرد و افزود: خودروها در صورت داشتن کیفیت مناسب قابلیت صادرات خواهند داشت.

یکه‌زارع اضافه کرد: تولید خودرو با ساخت داخل بالا در قراردادهای جدید با شرکت‌های خارجی مدنظر است و باید ظرف 4 سال پس از تولید میزان داخلی سازی به 70 درصد برسد.

مدیرعامل ایران‌خودرو افزایش توانمندی و ارتقای سطح کیفی قطعه‌سازان را نتیجه همکاری بین‌المللی دانست و گفت: مجموعه‌سازها در زنجیره تامین باید برای ادامه همکاری‌ها توان و ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.

وی تحقق برنامه 1404 را در حوزه صنعت موثر در رشد شاخص‌های اقتصادی دانست و افزود: سرمایه‌گذاری در بخش خودروسازی و قطعه‌سازی حتما منجر به اشتغال و رونق اقتصادی می‌شود.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا