مدیرعامل موسسه علوم دریایی نفتکش پارس خبر داد

امضای قرارداد با محیط زیست برای آموزش نیروی متخصص

امضای قرارداد با محیط زیست برای آموزش نیروی متخصص

مدیرعامل موسسه علوم دریایی نفتکش پارس از امضاء قرارداد آموزشی این موسسه با سازمان حفاظت محیط زیست برای آموزش نیروی انسانی متخصص در حوزه دریایی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اسحاق علی‌میر اظهار کرد:‌ از آنجا که موضوع حفاظت از محیط‌زیست دریایی و صنعت کشتیرانی و صنایع دریایی وابسته، بسیار با اهمیت و نزدیک به هم هستند به همین دلیل بخش قابل توجهی از آموزش‎های تخصصی دریایی به موضوع حفاظت از محیط زیست اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به پیشگامی مرکز آموزش تخصص‎های دریایی محمودآباد در این حوزه افزود: با توجه به تجربیات بسیار مفید و ارزنده این مرکز در زمینه اجرای دوره‎های تخصصی، پس از بررسی‎های لازم و بازدیدهای ضروری قرارداد آموزش نیروی انسانی متخصص حوزه دریایی سازمان حفاظت محیط زیست بین این سازمان و مؤسسه علوم دریایی نفتکش پارس منعقد شد تا به این ترتیب تعداد قابل توجهی از کارکنان و مدیران سازمان مذکور، آموزش‎های مورد توافق را  طی یک سال در محمودآباد بگذرانند.

وی  با بیان اینکه این آموزش‎های تخصصی با محوریت ایمنی محیط زیست دریایی ارائه می‎شود افزود: براین اساس اولین دوره از سری این  آموزش‎ها برای تعداد 18 نفر از پرسنل سازمان حفاظت محیط زیست از اول بهمن ماه امسال برای مدت 10 روز (کاری) اجرایی شد.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا