قیمت بنزین در آسیا به بیش از ٤٤ دلار رسید

قیمت بنزین در آسیا به بیش از ٤٤ دلار رسید

قیمت بنزین در بازار آسیا در هفته منتهی به ١٩ فوریه (جمعه، ٣٠ بهمن ماه) پس از دو هفته کاهش بیش از پنج دلاری، سه دلار و ٦٠ سنت برای هر بشکه افزایش یافت.

 

قیمت هر بشکه بنزین در بازار سنگاپور در هفته منتهی به ١٩ فوریه (جمعه، ٣٠بهمن ماه) با سه دلار و ٦٠ سنت افزایش به ٤٤ دلار و هشت سنت برای هر بشکه رسید.
قیمت گازوئیل در بازار سنگاپور نیز در هفته مورد بررسی با چهار دلار و ١٠ سنت افزایش به ٣٩ دلار و ٨٧ سنت برای هربشکه رسید؛ سودهای پالایشی برای این فرآورده نفتی تقویت شده است. تحلیلگران دلیل اصلی آن را احتمال کاهش صادرات گازوئیل از سوی پالایشگران فعال در ژاپن در هفته های آتی می دانند.
با توجه به انجام تعمیرات دوره ای در واحدهای تولید گازوئیل در پالایشگاههای این کشو، انتظار میرود که تولید گازوئیل در این کشور به نصف میزان معمول خود برسد.
به گزارش اداره امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، همچنین قیمت نفت کوره نیز در بازار آسیا به ٢٣ دلار و ٦٤ سنت به ازای هر بشکه رسید که نسبت به هفته گذشته یک دلار و ٨٣ سنت افزایش نشان می دهد.
قیمت بنزین در خلیج مکزیک در هفته مورد بررسی با یک دلار و ٢٨ سنت افزایش به ٣٩ دلار و ٦ سنت برای هر بشکه رسید، همچنین قیمت بنزین در بازار رتردام نیز نسبت به هفته گذشته یک دلار و  ٦٦ سنت افزایش یافت و به ٤٩ دلار و ٣٦سنت به ازای هر بشکه رسید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا