آغاز واگذاری کارگاه‌های صنعتی در تهران

آغاز واگذاری کارگاه‌های صنعتی در تهران

فولاد نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از آغاز پیش فروش واحدهای کارگاهی شهرک‌های این استان خبر داد.

به گزارش «فولاد نیوز»، علی سلیمانی، با اشاره به طرح شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران برای تجمیع صنوف و واحدهای مزاحم شهری در داخل شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی گفت: پیش فروش فاز یک مجتمع‌های کارگاهی شهرک صنعتی شمس‌آباد و دهک آغاز شده است.
وی افزود: تسهیل در راه‌اندازی واحدهای صنایع کوچک و کمک به صنعتگرانی که توان مالی و امکان احداث واحد صنعتی را ندارند از مجتمع‌های کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که در سال‌های گذشته با استقبال قابل توجه متقاضیان روبرو شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران انتقال واحدهای کارگاهی به داخل شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: این موضوع سبب می‌شود علاوه بر اینکه فضاهای شهری صورت زیباتری پیدا کنند، به محیط زیست نیز کمتر آسیب برسد.
وی ادامه داد: از سوی دیگر واحدهای تولیدی در شهرک‌ها با محدودیت فضا مواجه نیستند و ترافیک شهری را نیز تحت تاثیر قرار نمی‌دهند.
بر اساس این گزارش، سلیمانی پیش از این نیز اعلام کرده بود که کار ساخت کارگاه‌ها در شهرک‌های صنعتی آغاز شده و به زودی به متقاضیان واگذار می‌شود. واگذاری این واحدها علاوه بر شهرک صنعتی شمس‌آباد و دهک، در مناطقی از جمله نظیرآباد، دماوند و ... خواهد بود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا