هفت هزار میلیارد ریال مطالبات پیمانکاران راه روستایی پرداخت می شود

هفت هزار میلیارد ریال مطالبات پیمانکاران راه روستایی پرداخت می شود

تهران- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی از پرداخته نشدن مطالبات هفت هزار میلیارد ریالی پیمانکاران راه روستایی خبر داد و گفت: در جلسه ای که با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داشتم٬ قول مساعده داده اند تا از طریق انتشار اسناد خزانه مطالبات آنها پرداخت شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، سید حسین میرشفیع با اشاره به حجم مطالبات پیمانکاران راه روستایی، افزود: هفت هزار میلیارد ریال مطالبات پیمانکاران راه روستایی هنوز پرداخت نشده است در حالی که امسال بالاترین عملکرد در این حوزه را شاهد بودیم.
وی افزود: امسال با وجود مشکل شدید نقدینگی٬ پروژه های راه روستایی به ارزش 19 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید، اما اکنون پیمانکاران با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کنند به طوری که به طور عمده به علت محدودیت تأمین اعتبارات مجبور به فروش ماشین آلات و استقراض های نامناسب روی بیاورند.
معاون وزیر راه و شهرسازی، درباره راهکار تدبیرشده برای پرداخت مطالبات پیمانکاران راه روستایی یادآورشد: ظرفیت جدیدی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران ایجاد شده و مطالبات آنان از طریق اسناد خزانه پرداخت می شود.
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی درباره زمان پرداخت مطالبات پیمانکاران راه روستایی از محل انتشار اسناد خزانه اظهارداشت: این اتفاق پیش از پایان امسال باید انجام شود چون موکول کردن آن به سال آینده فایده ای ندارد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا