۶ ماه بعد از اعلام هشدار به رئیس جمهور:

واکنش وزیر اقتصاد به نامه مهم و بورسی ۴ وزیر: از بحران خارج شدیم

واکنش وزیر اقتصاد به نامه مهم و بورسی ۴ وزیر: از بحران خارج شدیم

وزیر اقتصاد در واکنش به نامه مهم و بورسی ۶ ماه پیش ۴ وزیر به رئیس جمهور گفت: همه موراد نامه شهریورماه به رئیس جمهور تصمیم گیری و اجرایی شد و امروز از بحران خارج شدیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، علی طیب نیا  درباره نامه مهم و بورسی وزرای اقتصاد، صنعت، تعاون و دفاع به رئیس جمهور که 18 شهریور سال‌جاری نوشته و 12 مهر ماه منتشر شده بود و اینکه امروز وضعیت اقتصاد چگونه است به تسنیم گفت: در مورد همه مواردی که نامه آمده بوده، تصمیم گیری شد و امروز همه آن اجرایی شده است.

وی افزود: هم نرخ سود بانکی را کاهش دادیم و هم اقدامات دیگری انجام شد، البته مجدد باید شرایط بازار را در اوایل سال آینده بررسی کنیم و نسبت به نرخ سود تصمیم جدید بگیریم تا نرخ باز هم کاهش یابد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه به طور یقین از بحران خارج شدیم، بیان کرد: خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی، برنامه و جهت گیری اصلی و دائمی دولت است و از آن دور نمی‌مانیم و برای افزایش تولید و اصلاح زیرساخت‌ها در پساتحریم برنامه‌ریزی شده است.

براساس این گزارش، 4 وزیر با انتقاد از برخی تصمیمات و سیاست‌های ناهماهنگ دستگاه‌ها، هشدار داده بودند اگر تصمیم ضرب‌الاجل اقتصادی گرفته نشود، رکود تبدیل به بحران خواهد شد.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا