رئیس اتحادیه قنادان در گفتگو با تسنیم:

قیمت مصوب ۵ قلم شیرینی عید اعلام شد

قیمت مصوب ۵ قلم شیرینی عید اعلام شد

رئیس اتحادیه قنادان گفت: قیمت مصوب ۵ قلم شیرینی پرمصرف عید مشخص و به قنادان اعلام شد که نرخ این محصولات در مقایسه با سال گذشته تغییری ندارد.

علی بهره مند در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد:  قیمت پنج نوع شیرینی که به طور معمول  شامل نرخ گذاری می‌شود، برای شب عید تعیین شد که نرخ این محصولات تغییری در مقایسه با سال قبل ندارد.

وی افزود: قنادان فعالیت خود را برای تامین نیاز مردم از اکنون آغاز کرده‌اند و مشکلی در خصوص مصرف شیرینی شب عید نداریم.

رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران ادامه داد: قیمت هرکیلوگرم  شیرینی گل محمدی 12 هزار تومان، شیرینی برنجی 12 هزار و 500 تومان، شیرینی تر 15 هزار تومان، شیرینی پاپیون و زبان 12 هزار و 500 تومان و کیک یزدی 9 هزار تومان مصوب و به قنادان اعلام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضای شیرینی در ایام پایانی سال، قنادان فعالیت پخت و پز خود را شروع کرده اند و محصولاتی که ماندگاری زیادی مانند نخود چی دارد را  آماده می‌کنند  تا در ایام پایانی سال صرفا به پخت شیرینی‌های با ماندگاری کم بپردازند.

بهره مند در پایان گفت: با توجه به این افزایش تقاضا در ایام پایانی سال، هر ساله مشاهده می شود که صنوف دیگری نیز اقدام به عرضه شیرینی می‌کنند، اما با توجه به اینکه نظارت بهداشتی و صنفی بر روی آنها وجود ندارد، به مردم توصیه می شود که نیاز خود را از قنادی‌های دارای پروانه کسب تهیه کنند.

انتهای پیام//

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا