در گفت و گو با بورس پرس اعلام شد:

توضیح یک مقام مسئول درباره علت تاخیر در توزیع سود سهامداران حقیقی "ثاباد"

توضیح یک مقام مسئول درباره علت تاخیر در توزیع سود سهامداران حقیقی

یک مقام مسئول در شرکت آبادگران ایران درباره علت تاخیر در توزیع سود سهامداران حقیقی این شرکت توضیح داد.

یک مقام مسئول در شرکت آبادگران ایران در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در واکنش به این نکته که عده ایی از سهامداران حقیقی این شرکت به تاخیر در پرداخت سود 23 تومانی هر سهم مجمع سالانه گلایه کرده و خواهان تحقق وعده توزیع سود هستند ( که قبلا" اول تا 30 بهمن تعیین شده بود)، توضیح داد: مشکلی در پرداخت سود نیست و همه مقدمات فراهم شده اما منتظر مجوز سازمان بورس برای افزایش سرمایه هستیم.

وی ادامه داد: بنابراین اگر این مجوز افزایش سرمایه طی روزهای آینده صادر شود ، از محل مطالبات سهامداران افزایش سرمایه مدنظر "ثاباد" ( 50 درصد و از 20 به 30 میلیارد تومان) عملی خواهد شد.

این مسئول در برابر این نکته که ممکن است عده ایی از سهامداران تمایلی به مشارکت در افزایش سرمایه مدنظر شرکت نداشته باشند و خواهان دریافت سود باشند، اظهار داشت: در این صورت ، سود این گروه از سهامداران به شماره حساب های اعلامی واریز خواهد شد.

این شرکت درحالی مجمع سالانه را 30 تیر برگزار کرده که طبق زمان اعلامی قرار بود سود 23 تومانی هر سهم سهامداران حقیقی از اول تا 30 بهمن توزیع شود.

از سوی دیگر شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران از 13 دی ماه برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای صرف اجرای پروژه آرامش مشهد را در پیش گرفته است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا