مدیرکل صنایع نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

حمایت مصرف کنندگان از تولید داخلی سبب ارتقای این صنعت می شود

حمایت مصرف کنندگان از تولید داخلی سبب ارتقای این صنعت می شود

تهران- مدیرکل صنایع نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: حمایت مصرف کنندگان از تولید داخلی سبب ارتقای این صنعت می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، گلناز نصرالهی روز شنبه در نشست خبری پنجمین جشنواره مد و لباس فجر، پیشرفت در صنایع پوشاک را موجب پیشرفت در صنعت نساجی خواند و اظهار
کرد: صنعت نساجی موتور متحرک سایر قسمت های صنعت است.
وی تاکدی کرد: با بازار حدود 110 میلیارد ریالی، باید به صنعت مد و لباس توجه ویژه داشته باشیم.
نصراللهی ادامه داد: اقدامات انجام شده نشان دهنده تولید و تامین مایحتاج در حوزه نساجی است. ولی عرضه برخی تولیدات داخلی با برند خارجی در این راستا پسندیده نیست.
وی گفت: امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاه هایی و استفاده از کالاهای ایرانی بتوانیم از تولیدات داخلی که قابلیت های خوبی نیز دارند، استفاده کنیم.
نصراللهی افزود: تمرکز بیشتر بر تولیدات داخلی نخ و پارچه در تولید پوشاک است که در پنجمین جشنواره مد و لباس از آن استفاده می شود.
وی گفت: امیدواریم با برگزاری این جشنواره ها و نمایشگاه ها که تاکید بر ایرانی بودن دارند، به این مساله فائق آییم که تولیدات داخلی دارای رتبه خوبی است. همچنین جلب همکاری هنرمندان در عرضه تولید پوشاک در صنعت نساجی می تواند به مد و لباس کمک کند.
نصراللهی خاطرنشان کرد: جشنواره شروع یک سری فعالیت هاست که در طول سال باید شاهد آن باشیم و محل عرضه و عملکرد و کارکرد آن حوزه در سال گذشته است که می تواند تعامل بیشتر و بهتری بین مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به وجود آورد.
در پایان این مراسم از سه پوستر جشنواره در بخش استانی، تهران و شاخص های طرح فروش شیما (شناسه یکپارچه مد و لباس) رونمایی شد.
قرار است پوستر ویژه ای هم در مناسب با ایام فاطمیه طراحی شود. در یکی از این پوسترها طرح طاووس است که به تنوع، رنگارنگی و زیبایی اشاره دارد.
پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از دهم تا بیستم اسفندماه در تالار رودکی برگزار می شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا