بر روی کدال نشست؛

نگاهی بر عملکرد بهمن ماه "وملت"

نگاهی بر عملکرد بهمن ماه

شرکت سرمایه گذاری ملت در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 94 از بابت فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی هیچ سودی شناسایی نکرد.

 

شرکت سرمایه گذاری ملت در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 94 از بابت فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی هیچ سودی شناسایی نکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری ملت صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای بهمن ماه سال جاری و با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده فروش و مبلغ 432 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت هیچ سودی شناسایی نکرد.

گفتنی است این شرکت در بهمن ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده فروش معادل 432 میلیون ریال خریداری کرد.

"وملت" در ابتدای بهمن ماه سال 94  تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده سه میلیارد و 851 میلیون ریال و ارزش بازار سه میلیارد و 499 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل بدون تغییر ماند در حالی که ارزش بازار آن با مبلغ 616 میلیون ریال افزایش، به مبلغ چهار میلیارد و 115 میلیون ریال رسید .

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا