حسابرسی نشده؛

کسب یک میلیارد و 854 میلیون ریال سود واگذاریهای "وآذر" در بهمن ماه

کسب یک میلیارد و 854 میلیون ریال سود واگذاریهای

شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 94 از بابت فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل ریال سود شناسایی کرد.

 

شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 94 از بابت فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل ریال سود شناسایی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای بهمن ماه سال جاری و با سرمایه 100 میلیارد ریال، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 8 میلیارد و 107 میلیون ریال و مبلغ 9 میلیارد و 961 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل یک میلیارد و 854 میلیون ریال سود شناسایی کرد.

گفتنی است این شرکت در بهمن ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک میلیون ریال خریداری کرد.

"وآذر" در ابتدای بهمن ماه سال 94  تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 45 میلیارد و 888 میلیون ریال و ارزش بازار 51 میلیارد و 868 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 8 میلیارد و 106 میلیون ریال کاهش یافت و به 37 میلیارد و 782 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز معادل یک میلیارد و 701 میلیون ریال کاهش یافت و به 50 میلیارد و 167 میلیون ریال رسید .

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا