در هفته‌ای که گذشت بیشترین واردات کالا از چه کشورهایی به ایران انجام شد؟

در هفته‌ای که گذشت بیشترین واردات کالا از چه کشورهایی به ایران انجام شد؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سامانه جامع گمرک ایران، در هفته‌ای که گذشت چین، إمارات متحده عربی، جمهوری کره و آرژانتین در صدر لیست صادر کنندگان کالا به ایران قرار داشتند.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سامانه گمرک ایران، در روز یکشنبه دوم اسفند ماه، چین همچنان در صدر لیست صادرکنندگان کالا به ایران قرار گرفت و کالاهایی به ارزش 39 میلیون و 212 هزار و 250 دلار کالا به ایران صادر کرد.

همچنین از امارات متحده عربی کالاهایی به ارزش 14 میلیون و 451 هزار و 343 دلار به ایران وارد شد و این کشور در جایگاه دوم صادرات کالا به ایران قرار گرفته است.

در روز دوشنبه سوم اسفند ماه، چین با صادرات 60 میلیون و 963 هزار و 747 دلار کالا به ایران در صدر کشورهای عمده صادرکننده کالا به ایران قرار گرفت و جمهوری کره با صادرات 16 میلیون و 32 هزار و 431 دلار کالا به ایران، جایگاه دوم را در لیست صادرات کالا به ایران از حیث ارزش (دلار)، به خود اختصاص داده است.

همچنین بر اساس آمار منتشر شده از سوی گمرک ایران، روز سه‌شنبه چهارم اسفند ماه، چین با صادراتی به ارزش 39 میلیون و 779 هزار و 428 دلار، در صدر کشورهای صادرکننده کالا به ایران قرار گرفت.

در این روز همچنین آرژانتین با صادر کردن 34 میلیون و 330 هزار و 132 دلار کالا به ایران در جایگاه دوم صادرات کالا به ایران قرار گرفت.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا