حماسه حضور و همدلی

یک کارشناس اقتصادی: برخورد جناحی و سلیقه ای با معیشت مردم نادرست است

یک کارشناس اقتصادی: برخورد جناحی و سلیقه ای با معیشت مردم نادرست است

تهران- ایرنا- یک کارشناس مسائل اقتصادی از برخوردهای جناحی و سلیقه ای برخی افراد با مسائل اقتصادی و معیشتی مردم انتقاد کرد و گفت: مردم باید توجه کنند «عمل» کدام نامزد مطابق نیاز و خواست آنان است.

«سیدمهدی هاشمی» چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نخستین و اصلی ترین مطالبه مردم بهبود شرایط اقتصادی، معیشتی و اشتغال است.
رئیس پیشین سازمان نظام مهندسی افزود: به همین دلیل در انتخابات نیز برخی نامزدها با اطلاع از مشکل های اقتصادی بیشتر به طرح این مسائل و وعده برای رفع آن می پردازند.
هاشمی بر لزوم پرهیز از نگرش سلیقه ای به موضوع معیشت و اقتصاد مردم تاکید کرد و گفت: مردم آنچه را انتخاب می کنند که مصالح و منفعت شان در آن باشد و این واقعیتی است که باید بپذیریم.
رئیس پیشین سازمان نظام مهندسی افزود: مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل ها ریل گذاری می کند و آنچه را لازم است تصویب می کند تا در مرحله اجرا، قطار دولت روی ریل حرکت کند. بنابراین مجلس نیز تا جایی می تواند به ریل گذاری ادامه دهد که از حرکت قطار مطمئن شود.
وی تصریح کرد: نباید توقع داشته باشیم مجلس و دولت مرید و مراد هم باشند؛ همدلی، همزبانی و همراهی یک نیاز است اما باید دید تعریف ما از همزبانی چیست؟
این کارشناس اقتصادی تاکید کرد بحث های اقتصادی و کارشناسی را نباید با نگاه سیاسی دید.
هاشمی گفت: مشکل اصلی ما این است که به قانون عمل نمی کنیم؛ در حالی که در موضوع های مختلف اگر به قانون و کار کارشناسی توجه کنیم بسیاری از مسائل حل می شود.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا