با حضور وزیر نیرو؛

يازدهمين کمیسیون مشترک ایران و سریلانکا برگزار شد

يازدهمين کمیسیون مشترک ایران و سریلانکا برگزار شد

يازدهمين اجلاس کمیسیون مشترک ایران و سریلانکا با حضور وزیر نیرو و وزیر صنعت و تجارت سریلانکا در کلمبو برگزار شد.

يازدهمين اجلاس کمیسیون مشترک ایران و سریلانکا با حضور حمید چیت چیان وزیر نیرو و «رشید باتیوتین» وزیر صنعت و تجارت سریلانکا در کلمبو برگزار شد.

باتیوتین وزیر صنعت و تجارت سریلانکا در حاشیه برگزاری این اجلاس در گفتگو با وزیر نیروی ایران با بیان اینکه سریلانکا به دنبال توسعه همکاری های دوجانبه تجاری و اقتصادی با ایران است، گفت: برگزاری کمیسیون مشترک، فرصتی برای فراهم کردن زمینه‌های جدید همکاری‌هاي دو کشور در زمينه آب و برق خواهد بود.

چیت چیان وزير نيروی ایران در سفری به کلمبو علاوه بر وزیر صنعت، با «راوی کارونانایه که» وزیر دارایی و «آرجونا ماهیندرا» رئیس کل بانک مرکزی سریلانکا دیدار و گفتگو کرده است.

تعیین تکلیف ادامه فاینانس پروژه برقی «اوما اویا» توسط پیمانکار ایرانی، توسعه همکاری‌های بانکی و وصول مطالبات ایران از طرف سریلانکایی از مهمترین محورهای مذاکرات وزیری نیروی ایران با مقامات سریلانکایی بوده است.

ولی الدین مصلحتی مجری طرح‌های  برق رسانی توانیر اخیرا با اشاره به توافق جدید برقی ایران و سریلانکا، گفته است: بر اساس این توافق ایران مجری انتقال برق به حدود یکهزار روستا در سریلانکا شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا