اقبال بازار به استایرن منومر و سودکاستیک

اقبال بازار به استایرن منومر و سودکاستیک

خریداران محصولات شیمیایی امروز پس از اعلام قیمت های پایه در هفته جاری برای استایرن منومر پتروشیمی پارس، سودکاستیک پتروشیمی بندرامام و اروند، نرمال بوتانول، دی اتیلن گلایکول، دی اتانول آمین پتروشیمی شازند و گوگرد گرانوله پتروشیمی کرمانشاه رقابت کردند.

 

استایرن منومر پتروشیمی پارس که با حجم ۲ هزار و ۴۹۶ تن عرضه شده بود، به میزان ۳ هزار و ۴۵۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۱ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن ۳ هزار و ۱۱۷ تومان بود.
سودکاستیک پتروشیمی بندرامام هم امروز به میزان ۲ هزارتن عرضه و ۲ هزار و ۵۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴۰۴ تومان و میانگین قیمت خرید این کالا ۴۱۳ تومان رقم خورد.
نرمال بوتانول پتروشیمی شازند هم که به میزان ۱۶۵ تن عرضه شده بود، یک هزار و ۸۱۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزارو ۶۷۸ تومان و قیمت خرید آن یک هزار و ۸۴۶ تومان رقم خورد. دی اتانول آمین پتروشیمی شازند هم به میزان ۱۳۲ تن و تقاضای آن ۸۳۶ تن بود، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۹۴۸ تومان و قیمت خرید آن توسط کارگزاران ۳ هزار و ۲۴۳ تومان رقم خورد.
در همین حال زایلین مخلوط و بنزن پتروشیمی بندرامام، دی اتیل هگزانول و منومر وینیل استات شازند، ارتوزایلین بوعلی سینا، اسیداستیک فن آوران و منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون با استقبال اندک خریداران روبه رو شده و وارد سیستم مچینگ شدند.
امروز همچنین وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز به میزان ۷ هزارتن عرضه و ۲۵ هزار و ۷۵۰ تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳۸۳ تومان و میانگین خرید آن ۳۹۶ تومان رقم خورد. وکیوم باتوم پالایش نفت بندرعباس هم بیش از عرضه تقاضا داشت، عرضه ۱۲ هزارتنی این کالا ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن تقاضا داشت، میانگین قیمت پایه این کالا ۴۰۲ تومان و میانگین قیمت خرید آن ۴۳۳ تومان رقم خورد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا