نظر به استقبال کم نظیر بیمه گذاران؛طرح تخفیفات ویژه بیمه "ما" تا عید نوروز تمدید شد

نظر به استقبال کم نظیر بیمه گذاران؛طرح تخفیفات ویژه بیمه

با توجه به استقبال کم نظیر بیمه گذاران طرح تخفیفات بیمه "ما" که به مناسبت یام الله مبارک دهه فجر ارائه شده بود، تا عید نوروز تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، این تخفیفات ویژه در رشته بیمه های اتومبیل، آتش سوزی(منازل مسکونی، مراکز تجاری، مراکز صنعتی)، مسافران عازم به خارج از کشور، باربری، حوادث انفرادی، عمرانفرادی و مسئولیت برای بیمه‌گذاران در نظر گرفته شده است .

بر اساس این گزارش،بیمه "ما"به منظور ارائه خدمات مطلوب، رعایت اصل مشتری مداری، جذب و حفظ پرتفوی بیمه‌گذارانشاقدام به اعطای تخفیفات ویژه در بیمه‌ نامه‌های مختلف خود نموده است .

این گزارش می افزاید که بیمه "ما" در بیمه نامه‌های اتومبیل تا 55 درصد،بیمه نامه مسافران عازم به خارج از کشور 5 درصد، آتش سوزی منازل مسکونی 40 درصد، آتش سوزی مراکز صنعتی 10 درصد،آتش سوزی مراکز تجاری 15 درصد، بیمه نامه‌های مسئولیت35درصد، بیمه‌نامه‌های باربری برای عموم متقاضیان 15 درصد و برای شرکت‌های مهندسی محور و دانش بنیان60 درصد، حوادث انفرادی 20 درصد و بیمه‌نامه عمر انفرادی 20 درصد (در هزینه های بیمه‌گری) تخفیفات ویژه برای بیمه‌گذاران در نظر گرفته است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا