زنگنه: اگر می خواهید مجلس محل درگیری نشود، رای دهید

زنگنه: اگر می خواهید مجلس محل درگیری نشود، رای دهید

وزیر نفت با تاکید بر اینکه مردم به فهرست کامل کاندیداها رای بدهند، گفت:اگر بخواهیم هر روز مجلس، محل درگیری و دعوا و بدزبانی نباشد، باید مردم در انتخابات حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، بیژن زنگنه، در آستانه برگزاری اتخابات مجلس و شورای خبرگان، اظهار کرد: انتخابات برای کشور ما فوق العاده مهم و تعیین سرنوشت ما است.

به گفته وی، انتخابات از دست آوردهای مهم انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی در کشور ما است.

وزیر نفت ادامه داد: من خواهش می کنم از همه مردم که واجد شرایط رای دادن هستند در انتخابات شرکت کنند. حداکثر یک ساعت باید وقت بگذارند، اما سرنوشت کشور خود را تعیین می کنند.

زنگنه تصریح کرد: مردم فکر نکنند که رایشان تاثیر ندارد، رای مردم بسیار تاثیرگذار است و هر یک رایی تاثیر گذار است.

وی افزود: اگر واقعا ما بخواهیم کشوری داشته باشیم که به سمت توسعه رود و هر روز مجلس محل درگیری و دعوا و بدزبانی نباشد باید مردم در پای صندوق ها حضور داشته باشند و به جهتی بروند که امید در دل مردم بیشتر شود و چنین رای هایی را بدهند.

وزیر نفت ضمن خواهش برای شرکت همگان در انتخابات، عنوان کرد: شرکت کنندگان به صورت کامل به لیست ها رای دهند و ناقص نگذارند و فکر نکنند اگر به ده نفر رای بدهند کفایت می کند. رای دهندگان به همه فهرست 30 نفری مجلس و 16 نفری خبرگان ، رای دهند، یا در شهرستان ها به همه تعداد مورد نیاز رای دهند. این برای آینده وآرامش و توسعه کشور مهم است.

زنگنه همچنین خاطر نشان کرد: برای اینکه ما پس از تحقق برجام بتوانیم به اهداف و خواستهایی که مردم دارند و اشتغال که جوانان نیاز دارند و کار و تولید و عزت و سربلندی کشور برسیم که همه این را می خواهند، این وقت را بگذارند و رای دهند.

وی افزود: یک ساعت وقت زیادی نسیت، حداکثر یک ساعت وقت بگذارند و به فهرست کامل رای دهند.

وزیر نفت در پایان ابراز امیدواری کرد که با حضور مردم در انتخابات برگی در تاریخ کشور ما به سمت توسعه و سرافرازی کشور ورق بخورد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا