حفظ 1200 درخت در ماه گذشته توسط خدمات ابری فکس اینترنتی FAX.IR

حفظ 1200 درخت در ماه گذشته توسط خدمات ابری فکس اینترنتی FAX.IR

اقتصاد > گزارش آگهی - امروزه رشد سریع تکنولوژی و بکارگیری روز افزون از گوشی ها و تجهیزات هوشمند لزوم استفاده از خدمات رایانش ابری را دو چندان کرده است.

در همین راستا و نیز با توجه به رسمیت شناخته شدن فکس از سوی سازمان ها و ادارات دولتی و در جهت پاسخگویی به درخواست افراد و سازمان ها به استفاده از این خدمات در هر مکان و هر ساعت از شبانه روز، شرکت توسعه ارتباطات آتریسا در سال 1390 سرویس فکس اینترنتی FAX.IR خود را رونمایی نمود.

در واقع میتوان گفت این سرویس مانند ایمیل gmail و yahoo است که از طریق موبایل و یا هر دستگاه متصل به اینترنت بدون نیاز به خط تلفن، نصب نرم افزار و یا سخت افزار و تنها با مراجعه به سایت FAX.IR امکان ارسال فکس را فراهم می نماید. همچنین جهت دریافت فکس نیز به اینترنت و خط تلفن نیازی نیست و تنها لزوم اینترنت برای مشاهده فکس های دریافتی می باشد.
شما می توانید از طریق SMS از دریافت فکس جدید مطلع شوید.

در حال حاضر این مجموعه به همراه تیم 20 نفره خود بستری را فراهم نموده که کاربران توانسته اند تنها در ماه گذشته یک میلیون برگ فکس بصورت اینترنتی ارسال و دریافت نمایند.

این شرکت موفق شده علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، به حفظ درختان و ایجاد هوایی پاک و سالم کمک شایانی نماید
شما نیز می توانید با عضویت رایگان از طریق سایت FAX.IR به جمع حافظان هوای پاک بپیوندید و از طریق نرم افزار موبایل (iOS، اندروید و Windows Phone) به ارسال و دریافت فکس اینترنتی بپردازید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا