در حضور روسای جمهور ایران و آذربایجان شکل گرفت:

امضای یادداشت تفاهم نفتی میان سرمایه گذاری غدیر و scar

امضای یادداشت تفاهم نفتی میان سرمایه گذاری غدیر و scar

این تفاهم نامه مبنی بر تشکیل شرکت مشترک بین ایران و این کشور منعقد شد.


 

در راستای یادداشت تفاهم همکاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و شرکت دولتی نفت جمهوری آذربایجان در زمینه نفت، گاز در حضور روسای جمهور ایران و آذربایجان برای گسترش و تعمیق روابط تهران و باکو به امضاء رسید.

غلامرضا سلیمانی امیری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در خصوص تفاهم نامه این شرکت با جمهوری آذربایجان بیان داشت: این تفاهم نامه در رابطه با مشارکت در خصوص سرمایه گذاری پتروشیمی و مناطق گازی است. سرمایه گذاری غدیر در نظر دارد تا با شرکت scar در ایران اقدام به سرمایه گذاری مشترک کند.

وی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه مبنی بر تشکیل شرکت مشترک بین ایران و این کشور منعقد شد، افزود: با این مشارکت که امیدواریم آن را در منطقه غرب افتتاح کنیم، اتفاقات خوشایندی خواهد افتاد. هدف ما از این مشارکت برای صادرات میادین گازی و استخراج گاز و همچنین لوله کشی گاز به کشورهای حاشیه دریای خزر از قبیل ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و گرجستان است.

سلیمانی تاکید کرد: با امضای امروز تفاهم نامه شرکت مشترک بین ایران و جمهوری آذربایجان شکل می گیرد که در نظر داریم در منطقه آزاد ( ارس ) آن را ایجاد کنیم و شروع به کار نماییم.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا