جعفرزاده ایمن آبادی: اصلاح طلبان برای مسایل اقتصادی برنامه جامعی دارند

جعفرزاده ایمن آبادی: اصلاح طلبان برای مسایل اقتصادی برنامه جامعی دارند

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبنای تفکر اصلاح طلبان پیروی از خرد جمعی است، گفت: اصلاح طلبان درباره مسایل اقتصادی از تفکر جمعی استفاده کرده و برنامه جامعی دارند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره حضور نداشتن اقتصاددانان اصلاح طلب در لیست های انتخاباتی این جریان سیاسی افزود: آیا اصولگرایانی که در کمیسیون های اقتصادی مجلس حضور دارند، تحصیلات اقتصاد محض دارند؟
وی با بیان اینکه البته بهتر بود که اصلاح طلبان اقتصاددانانی را هم در لیست خود قرار می دادند، خاطر نشان کرد: البته اصلاح طلبان از خرد جمعی استفاده می کنند، یعنی این جریان بر اساس مشاوره اقدام می کنند؛ نه اینکه امروز حرفی بزنند و فردا همان حرف را رد کنند.
نماینده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: اصلاح طلبان مانند تندروها و افراطی ها نیستند که تک روی داشته باشند و خودشان را علامه بدانند، زیرا مبنای تفکر اصلاح طلبی، استفاده از خرد جمعی است و حتی وجود اصلاح طلبان اقتصاددان در مجلس دلیل بر استفاده نکردن از مشورت دیگر اقتصاددانان نیست.
وی ادامه داد: اتاق فکرهای اقتصادی اصلاح طلبان بسیار بهتر از اصولگرایان فعالیت می کنند زیرا یک عامل مدیریتی در تیم اقتصادی آنها وجود دارد که آن عامل مدیریتی از اتاق فکر اقتصادی استفاده می کند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه برگزار می شود.
جمعیت واجد شرایط در کشور برای رای دادن در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری 54 میلیون و 915 هزار و 24 نفر است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا