واکنش کاربران خبرآنلاین به خرید ایرباس/آقای دلواپس برای خودت متاسف باش

واکنش کاربران خبرآنلاین به خرید ایرباس/آقای دلواپس برای خودت متاسف باش

اقتصاد > صنعت - کاربران خبرآنلاین به خرید ایرباس و اعلامیه مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایر واکنش هایی نشان دادند و نظرات خود را مطرح کردند.

در اعتراض به خبرهای داغ ایرباس و ورود ایرباس ۳۸۰ به ایران یکی از کاربران خبرآنلاین گفت:« ما نان نداریم بخوریم با گفتن حلوا حلوا میخواهند دهن شیرین کنند. تو کل مملکت مگه چند نفر سوار هواپیما می شوند ؟ الان مشکل ما ایرباس 380 یا ایرباس 350 است ؟واقعا متاسفم»

در واکنش با این اعتراض برخی کاربران این گونه پاسخ دادند:

بی نام:«هواپیماها با پول شرکت های هواپیمایی وارد می شوند. قرار نیست از دولت یک ریال بابت خرید هواپیما هزینه بشه. و نمیشه به شرکت هواپیمایی گفت تو بیا الان گندم وارد کن با پولت نه هواپیما، چون ما گندم کم داریم و شرکت هواپیمایی هم همان هواپیمایی را سفارش میدهد که نیاز واقعی دارد و میتواند با آن درامد زایی کند.»

میثم نیز در جواب به این کامنت گفت:«دوست عزیز حالا تو تنبلی و کار نمیکنی و نون نداری بخوری دلیل نمیشه بقیه ی مردم جونشونا توی سوانح هوایی از دست بدن. این کامنتت دو دلیل بیشتر نداره. یا کار نمیکنی و منتظری دولت یارانه تو بیشتر کنه یا جون بقیه ی مردم کشورت برات مهم نیست.»

بر این اساس بی نام گفت:«اگر خرید این هواپیماها منجر به افزایش ترانزیت و ایجاد شغل شود برای همه نون خواهد داشت.»

بی نام نیز گفت:«خرید ایرباس 380 به نفع ایران است . با این هواپیما کلاس خدمات هواپیمایی بسیار بالا خواهد رفت . ما باید فرودگاه های مجهز به باند این هواپیما را ساخته و از آن نهایت استفاده را ببریم .»

بی نام گفت:«من جای شما بودم سفارش از ایرباس را برای همه مدل ها 2 برابر می کردم چی بهتر از هواپیمای مدرن و پیشرفته که باهاش نون در بیاریم.»

بی نام:«بنده خدا برای اینکه از شر یه عده ای راحت بشه داره این حرفو میزنه تا چراغ خاموش حرکت کنه.»

بقیه نظر ها درباره ورود ایرباس به ایران و اعلامیه مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایر که گفت در صورتی که شرایط و مقدمات لازم برای وارد‌کردن ایرباس 380 فراهم نشود قرار‌داد خرید این هواپیما با یک هواپیمای دیگر تعویض می‌شود. به شرح زیر است:

بی نام:«شما که نباید برای اونها شرط بگذارید. با مردم رو راست باشید . بگید واسمون خرید اش نون و آب نداشت ترجیح دادیم با پول 380 هواپیما های بیشتری وارد کنیم که بیشتر تو جیب خودمون بره»

در جواب به این نظر مهیار نوشت:«برای آنها شرط نذاشتند، گفتند شرایط ایران مناسب باشه، طول و عرض اکثر باند های پرواز در ایران برای نشست و برخاست این هواپیمای غول پیکر آماده نیست. اما من متعجبم از نظر مخالفان که درک نکردن جابجایی این حجم زیاد از مسافر برای مقاصد دور دست بدون توقف برای سوختگیری چقدر به صرفه تر و اقتصادی خواهد بود، به علاوه که خیلی از کشورای همسایه برای استفاده از این خطوط بین قاره ای ایران رو انتخاب خواهند کرد.»

بی نام:«اتفاقا ایران میبایست چندین فروند هواپیمای ای380 داشته باشه تا موجب افزایش سطح کیفیت خطوط هواپیمایی بشود و در تبلیغات بین المللی از آن استفاده بشود تا موجب جذب توریستهای خارجی شود .»

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا