تولیدکنندگان فولاد تخت ترکیه در فکر تسخیر بازار اتیوپی

تولیدکنندگان فولاد تخت ترکیه در فکر تسخیر بازار اتیوپی

تانسی سرگان (Tuncay Sergen) مدیر انجمن واردکنندگان، صادرکنندگان و صنعتگران فولاد تخت ترکیه اعلام کرده اند که می خواهند یک دفتر نمایندگی در اتیوپی باز کنند.

 

برخی از اعضای انجمن واردکنندگان، صادرکنندگان و صنعتگران فولاد تخت ترکیه (Yisad) اعلام کرده اند که می خواهند یک دفتر نمایندگی در اتیوپی باز کنند. تانسی سرگان (Tuncay Sergen) مدیر این انجمن در روز دوشنبه به Platts گفت: این موضوع در حال حاضر فقط یک برنامه است.
سرگان گفت: اتیوپی با رشد روز افزون تقاضا بازار نوید بخشی برای ما است. ما یک سفر تجاری به آنجا داشته ایم و چندین ملاقات سودبخش در این زمینه هم داشته ایم. اما هنوز برنامه مان برای این کار قطعی نیست. ما فقط قصدمان را بیان کردیم و درباره فرصت های سرمایه گذاری در آنجا اطلاعاتی جمع آوری کرده ایم.
 او افزود: ما بعد از این ملاقات ها به این نتیجه رسیده ایم که می توانیم یک دفتر نمایندگی با همکاری اعضا در آنجا باز کنیم. دوازده عضو ما هم قصد خود را برای همکاری با ما اعلام کرده اند.
سرگان اضافه کرد: اعضای این انجمن در هفته های آینده جلسه ای در این باره برگزار می کنند و زمان قطعی انجام این تصمیم را مشخص خواهند کرد. آنها قصد دارند در ماههای آینده مجدداً به اتیوپی بروند و جلسات بیشتری با مقامات دولتی و مسؤلان بخش فولاد اتیوپی برگزار نمایند و جزئیات بیشتر این سرمایه گذاری در آن جلسات آتی مشخص خواهد شد.
براساس اطلاعات بدست آمده توسط Platts، اتیوپی تولید داخلی چشمگیری در زمینه محصولات تخت ندارد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا