ماین نیوز گزارش می‌دهد:

اقدام جالب کرباسیان در نمایشگاه فولاد ۹۴

اقدام جالب کرباسیان در نمایشگاه فولاد ۹۴

گروه صنایع معدنی >فولاد - رئیس هیات عامل ایمیدرو از نمایشگاه فولاد 94 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی کیش بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ماین نیوز به کیش، ساعتی پیش مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو به همراه جمعی از مدیران ارشد صنعت فولاد و صنایع وابسته کشور از نمایشگاه فولاد 94 بازدید کرد.

در این بازدید بهرام سبحانی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در تمام مدت کرباسیان را همراهی کرد و در مورد غرفه های مختلف نیز توضیحاتی را به رئیس هیات عامل ایمیدرو ارائه کرد.

وجیه اله جعفری مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مسعود ابکا عضو هیات عامل ایمیدرو، اسداله فرشاد مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان، عرفانیان بنیانگذار فولاد مبارکه، نجفی زاده رئیس انجمن آهن و فولاد ایران و ... از دیگر مدیرانی بودند که در بازدید از غرفه های نمایشگاه فولاد 94 کرباسیان را همراهی کردند.

از نکات جالب توجه بازدید کرباسیان از نمایشگاه فولاد 94 می توان به بازدید طولانی مدت و همه جانبه وی از تمامی غرفه های نمایشگاه اشاره کرد و در حالی که در اغلب برنامه ها مسئولان رده بالا، نمایشگاههای مختلف را به صورت نیمه کاره بازدید می کنند، رئیس هیات عامل ایمیدرو به صورت کامل و موشکافانه تمام غرفه های نمایشگاه فولاد 94 را مورد بازدید قرار داد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا