"حلال" وارد بورس لندن شد

شرکت خدماتی "حلال" مالک برند "حلال" در مالزی مراحل اداری را برای پذیرش سهام خود در بورس AIM لندن آغاز کرده است.

 

 

برند مالزی "حلال" به دنبال پذیرش سهام خود در بورس AIM لندن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت خدماتی "حلال" مالک برند "حلال" در مالزی مراحل اداری را برای پذیرش سهام خود در بورس AIM لندن آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت داگانگ حلال، که خود را نخستین مرکز آنلاین تشخیص حلال بودن مواد خوراکی و مصرفی می داند، برای پذیرش سهام در بورس AIM از دو کارگزار انگلیسی "آردن" و "اوپتیوا" مشاوره اخذ کرده است.

به نظر می رسد شرکت داگانگ حلال با پذیرش سهام خود در نظر دارد تا 4 میلیون پوند تأمین مالی را از طریق فروش سهام در مالزی و لندن صورت دهد که ارزش بازار کل خود را به 12.5 میلیون پوند خواهد رساند.

این شرکت با انتشار گزارش عملکرد سال 2014 خود درآمد سالانه سال گذشته میلادی را 3.4 میلیون رینگت مالزی برابر با 572 هزار پوند اعلام کرد و سود حاصل از سال گذشته خود را معادل 730 هزار رینگت برآورد کرد.

این شرکت به عنوان یکی از پرطرفدارترین شرکت های اعتباری مواد غذایی در آسیا محسوب می شود که به منظور بررسی اصول شرعی مواد خوراکی، کلاس های آموزشی و مشاوره را برای مشتریان خود در کشورهای مختلف برگزار کرده است تا با آموزش به آنها نحوه تشخیص حلال بودن مواد خوراکی و استفاده از برند حلال را به آنها آموزش دهد .

همچنین این شرکت با بررسی مواد دارویی و سایت های سرگرمی و تفریحی، تطبیق آنها را با اصول شریعت مورد تأیید قرار می دهد .

این شرکت قصد دارد با گسترش و توسعه تجارت خود از آسیا به بازارهای اروپا، گواهی های مختلفی را علاوه بر گواهی های قبلی صادر کند.

محمد حزلی محمد حسین، مدیر عامل این شرکت در این خصوص بیان داشت: با تکنولوژی های جدید و استفاده از گوشی های هوشمند شرکت حلال به این فکر افتاده است تا با استفاده از اپلیکیشن های مختلف در اسرع وقت حلال بودن غذاها و مواد خوارکی سنجیده شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا