رشد 116واحدی شاخص بورس

رشد 116واحدی شاخص بورس
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در معاملات امروز (سه شنبه) با 116 واحد رشد به ارتفاع 77 هزار و 704 واحدی صعود کرد.

همچنین در معاملات امروز یک میلیارد و 578 میلیون سهم به ارزش چهار هزار و429 میلیارد و 1 میلیون ریال در 103 هزار دفعه معامله شد. 

** ارزش معاملات امروز فرابورس 2 هزار و 134 میلیارد ریالی شد

به گزارش استیل ایران به نقل از ایرنا،معاملات فرابورس ایران نیز امروز با 31 هزار نوبت خرید و فروش به ارزش 2 هزار و 134 میلیارد ریال به پایان رسید. همچنین بیش از 326 میلیون ورقه بهادار دادوستد شد و ارزش آن به 2 هزار و 134 میلیارد ریال رسید.

در همین حال با رشد 1.3 واحدی شاخص کل فرابورس ایران نسبت به دیروز، شاخص(آیفکس) توانست رقم 828.55 واحد را در به ثبت برساند. سه نماد شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، پالایش نفت لاوان و پالایش نفت تهران بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.
امروز اسناد خزانه اسلامی در نماد 'اخزا2' با دادوستد 171 هزار ورقه به ارزش 150 میلیارد ریال در صدر بالاترین حجم و ارزش معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت. در پنج نماد اسناد خزانه اسلامی در مجموع، 333 میلیارد ریال مبادله شد.
امروز بیشترین حجم و ارزش معاملات بازار سهام متعلق به نماد ذوب آهن اصفهان بود و 48 میلیون سهم این شرکت به ارزش 172 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.
در بازار اول، 38 میلیون اوراق بهادار به ارزش 104 میلیارد ریال دادوستد شد که در آن بالاترین حجم و ارزش معاملات به نام سرمایه گذاری میراث فرهنگی ثبت شد. همین طور، 190 میلیون اوراق بهادار در بازار دوم به ارزش 604 میلیارد ریال دست به دست شد و بیشترین حجم و ارزش به ذوب آهن اصفهان رسید.
در میان صندوق های قابل معامله(ETFها)، صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان، بیشترین حجم و ارزش معاملات را ثبت کرد به طوری که حجم معاملات این صندوق امروز به 11 میلیون و 620 هزار ورقه بهادار رسید.
طبق این گزارش، نماد شرکت های پالایش نفت شیراز، بیمه نوین و عمران و توسعه شاهد بیشترین افزایش قیمت و نماد شرکت های معادن مس تکنار، صنعتی مینو و روی زنگان بالاترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
همچنین‏ هر ورقه حق تقدم تسهیلات مسکن در بازه 858 تا 899 هزار ریال معامله شد و بیشترین افزایش قیمت مربوط به نماد تیرماه 93 بود.
امروز همچنین شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و نماد معاملاتی شرکت کشتیرانی دریای خزر پس از ارائه اطلاعات پیش بینی بودیم و نماد معاملاتی شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با توجه به دریافت اطلاعات مبنی بر تعدیل با اهمیت پیش بینی سود هر سهم سال مالی 1395 متوقف شد.


بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا