چهارشنبه هفته جاری؛

عرضه‌های نفت کوره شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل

عرضه‌های نفت کوره شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل

چهارشنبه هفته جاری نیز نفت کوره 280 و 380 سانتی استوک شرکت ملی نفت ایران نیز در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد عرضه قرار خواهند گرفت.

 

در جریان معاملات روز یکشنبه 2 اسفند 94، در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در کلیه نمادهای فعال، 525 قرارداد با ارزشی قریب به 5 میلیارد و 569 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در این روز همچنین در بازار برق بورس انرژی ایران 200 قرارداد معادل 4800 مگاوات ساعت به ارزش 1 میلیارد و 440 میلیون ریال معامله شد.

خاطرنشان می‌شود در آغاز جلسه معاملاتی این روز نمادهای بار‌ پیک، کم‌باری، میان‌باری و بارپایه روزانه 3 فروردین95 گشایش یافته و در پایان نمادهای بار پیک، کم‌باری، میان‌باری و بارپایه روزانه 6 اسفند 94 متوقف شدند.

طی این جلسه معاملاتی در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران نیز کل معاملات صورت گرفته در عرضه‌های مازاد معادل 25 تن به ارزشی بالغ بر 125 میلیون ریال بود.

در مجموع ارزش کل معاملات روز یکشنه بورس انرژی ایران قریب به 7 میلیارد و 135 میلیون ریال شد.

شایان ذکر است در جلسه معاملاتی امروز (دوشنبه 3 اسفند ماه 94)، در کنار معاملات مستمر قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران نیز کالاهای نیتروژن مایع پتروشیمی مبین، نیتروژن مایع و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز، برش سنگین پتروشیمی جم و حلال 402 و 404، آیزوریسایکل و آیزوفید پالایش نفت تبریز در رینگ داخلی و گاز مایع خام پالایش گاز ایلام همچنین نفت‌گاز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مقاصد پاکستان، ترکیه و عراق و از مبادی زاهدان، چابهار، تبریز، ساری و اصفهان عرضه خواهند شد.

خاطر نشان می شود، چهارشنبه هفته جاری نیز نفت کوره 280 و 380 سانتی استوک شرکت ملی نفت ایران نیز در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد عرضه قرار خواهند گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا