باهدف آشنایی با ظرفیت های اقتصادی ایران

نمایندگان رسانه های خارجی از بورس تهران و گمرک بندر شهید رجایی بازدید کردند

نمایندگان رسانه های خارجی از بورس تهران و گمرک بندر شهید رجایی بازدید کردند

تهران- ایرنا- شماری از نمایندگان رسانه های مختلف مقیم و غیرمقیم رسانه های خارجی امروز(شنبه) با هماهنگی وزارت اقتصاد و گمرک جمهوری اسلامی، از مجموعه گمرک بندر شهید رجایی بازدید و از چگونگی تخلیه بار، انبارداری و بارگیری کالا در این بندر گزارش تهیه کردند.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا)، نمایندگان رسانه های خارجی وابسته به رسانه هایی از کشورهای سوئیس، فرانسه، آمریکا، عراق و جمهوری خلق چین در این برنامه خبری با ظرفیت های صادراتی و تاثیر رفع تحریم ها بر افزایش میزان صادرات کالا از این بندر آشنا شدند.
همچنین بورس تهران نیز میزبان برخی از نمایندگان خبرگزاری ها و شبکه های تلویزیونی بین المللی بود.
این بازدید در چارچوب برنامه بازدیدهای خبری نمایندگان رسانه های خارجی با هدف آشنایی آنها با ظرفیت های علمی، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی کشور انجام می شود و تا پنجم اسفندماه ادامه دارد.
این بازدید به هماهنگی اداره کل رسانه های خارجی و شورای اطلاع رسانی دولت و به میزبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی و هماهنگی سازمان بورس تهران و گمرک جهموری اسلامی ایران انجام شد.
نمایندگان رسانه های خارجی، برای پوشش انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی و پنجم خبرگان رهبری به ایران سفر کرده اند که جمعه هفتم اسفندماه برگزار می شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا