واکنش مدیرعامل کنتورسازی به اخبار ضد و نقیض

واکنش مدیرعامل کنتورسازی به اخبار ضد و نقیض

مدیرعامل کنتورسازی ایران به اخبار ضد و نقیض اخیر واکنش نشان داد و اعلام کرد:این شرکت در بهمن ماه صندوق های فروشگاهی مورد تعهد را آماده تحویل کرده و به مجرد اعلام مسئولین باران، اقدام به ارسال خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی امروز ناصر علی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در یک برنامه خبری (با موضوع طرح ملی تجهیز واحدهای صنفی به صندوق مکانیزه فروش) نکاتی درباره نبود قرارداد انحصاری با هیچ شرکتی و...(boursepress.ir/news/23832) مطرح کرد که علی عاملی مدیرعامل کنتور سازی ایران در پی انتشار اخبار و شایعات ضد و نقیض منتشر شده در خصوص این پس از اعلام سود این شرکت برای سال مالی واکنش نشان داد.

وی گفت: تا به امروز بنا به مصاحبه نداشتم و قصد مدیران شرکت اطلاع رسانی از طریق سایت کدال بود اما با توجه به صحبت های مطرح شده و سوء استفاده هایی که از این اخبار می شود مجبور به بیان مواردی شدم تا از تضییع حقوق سهامداران این شرکت جلوگیری کنم. هر چند که به قول معروف،خوش بود گر محک تجربه آید به میان تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت ها و شایعات ضد و نقیض که باعث تشویش اذهان فعالان بازار سرمایه شده باید به چند نکته اشاره کنم. نخست آنکه شرکت کنتورسازی ایران پس از برگزاری مناقصه طی انتشار آگهی درتاریخ  10و 14 آذرماه سال جاری در روزنامه های کثیر الانتشار برنده مناقصه مذکور جهت تولید صندوق های مکانیزه فروشگاهی شد و با مجری این طرح ملی یعنی شرکت هوشمند سامانه باران قراردادی را در تاریخ 1394.10.10 امضاء و مبادله کرد. این موضوع طی نامه ای به سازمان بورس و از طریق سایت کدال اعلام شد.

وی ادامه داد: در همین راستا سازمان بورس در تاریخ 12دی ماه سالجاری مبادرت به اخذ استعلام از اتاق اصناف ایران کرد که پاسخ اتاق اصناف به این استعلام در تاریخ 16دی ماه به سازمان بورس ارسال و همه موارد در آن شفاف شد و رونوشتی هم از این استعلام به شرکت کنتورسازی ایران توسط اتاق اصناف ایران ارسال شد که در ذیل خبر آمده است.

به گفته این مقام مسئول یکی از الزامات شرکت در این مناقصه داشتن توان تولید و نیز پروانه تولید بود که این شرکت در مهرماه 1390 موفق به دریافت پروانه بهره برداری با ظرفیت یک میلیون و 100هزار دستگاه از وزارت صنعت،معدن و تجارت شد که از آن تاریخ به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده انواع صندوق های فروشگاهی و پایانه های بانکی در کشور شناخته می شود.

عاملی با اشاره به زمان رونمایی از صندوق های فروشگاهی مکانیزه با نام تجاری باران تولید شده این شرکت اظهار داشت: قرار بود مراسم مذکور توسط مقامات عالی رتبه کشور در دهه فجر انجام شود که به علت فشردگی برنامه های مسئولین در این ایام و نیز درگیری های انتخاباتی به تعویق افتاد و امیدواریم بزودی برگزار شود. همزمان با این مراسم، رونمایی از خطوط تولید کنتورهای آب و لامپ های فوق کم مصرف نیز به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنتورسازی طبق تعهدات خود به شرکت هوشمند سامانه باران در مرحله اول را در بهمن ماه سالجاری صندوق های فروشگاهی مورد تعهد را آماده تحویل کرده و به مجرد اعلام نظر مسئولین باران به جهت نحوه تحویل، اقدام به ارسال این صندوق ها خواهد کرد.

وی در خاتمه گفت:همچنین اطلاعات مورد درخواست سازمان بورس تهیه و نزد حسابرس شرکت بوده و امیدواریم بزودی به سازمان ارسال شود.

 

خوش بود گر محک تجربه آید به میان ...

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا