در بازار امروز ثبت شد؛

داد و ستد 5 هزار میلیارد ریال سهم

داد و ستد 5 هزار میلیارد ریال سهم

در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران شاخص بورس با افت 325 واحدی به عدد 77هزار و 234 واحد رسید.


در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران شاخص بورس با افت 325 واحدی به عدد 77هزار و 234 واحد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شاخص کل 325 واحد افت کرد. همچنین امروز 2میلیارد و 58 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 5هزار و 192 میلیارد در 121 هزار نوبت معاملاتی دست به دست شد.

در این روز بانک صادرات، بانک پاسارگاد، هلدینگ خلیج فارس، بانک تجارت و بانک ملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و افت این متغیر را رقم زدند.

ارتباطات سیار و پالایش نفت اصفهان بیشترین تاثیر مثبت را بر این متغیر داشتند و مانع افت بیشتر شاخص شدند.

گروه‌های خودرو، سرمایه‌گذاری و بانک‌ها با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه‌های بازار قرار گرفتند.

همچنین در این روز نمادهای قند شیرین خراسان، پتروشیمی فجر، کیمیدارو، سرمایه‌گذاری نیرو، پلی اکریل، سامان گستر اصفهان و شکر شاهرود بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

در مقابل قطعات اتومبیل ایران، آبادگران، آبسال، فولاد صبانور، لیزینگ ایرانیان، حمل و نقل توکا و سرمایه‌گذاری اعتبار ایران با بیشترین کاهش قیمت ها به کار خود پایان دادند.

در جریان معاملات امروز پتروشیمی فجر، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، نیرومحرکه، پالایش نفت بندرعباس، شکر شاهرود و گواهی سپرده لیزینگ رایان سایپا با بیشترین تقاضا مواجه بودند.

این در حالی بود که ایران خودرو، سایپا، لیزینگ رایاین سایپا، زامیاد، بانک صادرات، سرمایه‌گذاری سایپا و گروه بهمن بیشترین عرضه ها را داشتند.

در پایان معاملات امروز سایپا با معامله 439 میلیون سهم به ارزش یک هزار و 143 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را داشت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا