متال بولتن در ایران کنفرانس لوله های فولادی را برگزار می کند

متال بولتن در ایران کنفرانس لوله های فولادی را برگزار می کند

کنفرانس لوله های فولادی و لوله های ویژه انتقال نفت ایران 24 و 25 می 2016 (4 و 5 خرداد 95) در هتل اوین پارسیان تهران برگزار می شود.

 

برگزارکننده این کنفرانس موسسه متال بولتن است و موضوعات اصلی که در آن به آنها پرداخته خواهد شد شامل اطلاع رسانی دقیق درخصوص بازار ایران در کل زنجیره تامین از لایه های پایینی تا تولید محصولات نهایی است.
همچنین صحت درمورد وضعیت فعلی تولید لوله های فولادی و لوله های مخصوص انتقال نفت و نیز مشخصات محصولات تولیدی از دیگر موضوعات مورد بحث در این کنفرانس است.


بررسی پروژه هایی که صنایع نفت و گاز و لوله های مخصوص انتقال را تحت تاثیر قرار می دهد، مروری بر بازارهای بین المللی ازجمله عرضه، تقاضا، فن آوری های جدید و مشخصات محصولات تولیدی، موضوعاتی نظیر اینکه در پروژه های جدید ایران چه نوع لوله ها و با چه مشخصاتی مورد نیاز است و زمان مناقصات پروژه های جدید چه زمانی بوده و چه زمانی راه اندازی خواهد شد از دیگر موضوعاتی است که در این کنفرانس به آن پرداخته خواهد شد.
فرصت های سرمایه گذاری و اینکه چه سرمایه گذاری هایی برای ارتقای صنایع ایران مورد نیاز است، فرصت های سرمایه گذاری مشترک و چگونگی افزایش مشارکت شرکت های بین المللی در بازار لوله های فولادی و لوله های انتفال گاز ایران موارد دیگری خواهد بود که در این کنفرانس درمورد آن صحبت خواهد شد.
موضوع اصلی دیگری که در کنفرانس خرداد ماه متال بولتن در ایران به آن رسیدگی خواهد شد شامل چگونگی رسیدن تعادل بین واردات و صادرات در حوزه لوله های فولادی و لوله های مورد استفاده در صنایع نفت و گاز در آینده و نیز چگونگی برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان داخلی و صنعت جهانی در حوزه لوله های فولادی خواهد بود.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا