نخستين جلسه‌ انجمن خبرگي تغليظ ميدوک و ذوب سرچشمه

نخستين جلسه‌ انجمن خبرگي تغليظ ميدوک و ذوب سرچشمه پايگاه خبري معدن نيوز- با هدف پياده‌سازي طرح جامع مديريت دانش انجمن‌هاي خبرگي تغليظ ميدوک و ذوب سرچشمه نخستين جلسات بحث و بررسي در خصوص تبادل دانش و تجربه کارکنان در مس منطقه کرمان برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري معدن نيوز ، پريا پارسايي کارشناس ارشد برنامه‌ريزي آموزشي فرآوري مس منطقه کرمان با اعلام اين خبر درباره ماهيت انجمن‌هاي خبرگي گفت: اين انجمن‌ها متشکل از افرادي است که دغدغه‌ها و علايق مشترک کاري دارند و مسائل کاري خود را باهم در ميان مي‌گذارند و بر اساس تعامل با يکديگر، دانش و تجارب خود را تعميق مي‌بخشند.
وي در خصوص روند و اقدامات اجرايي انجام شده براي پياده سازي طرح انجمن خبرگي در مس منطقه کرمان اظهار کرد: در راستاي فعاليت‌هاي فاز طراحي و تشکيل شبکه هاي دانشي پروژه طرح جامع مديريت دانش شرکت صنايع مس منطقه کرمان، جلساتي با مديران و روساي واحدهاي ذوب سرچشمه، تغليظ ميدوک و نظارت بر خدمات منطقه کرمان که به عنوان واحدهاي پايلوت اجراي طرح انتخاب شده بودند، برگزار شد.
پارسايي افزود: طي اين جلسات، حوزه هاي داراي قابليت دانشي براي تشکيل انجمن خبرگي (COP) معرفي و 10 حوزه دانشي با اولويت بالاتر که امکان پوشش موضوعات بيشتري را دارند انتخاب شد.
کارشناس ارشد برنامه ريزي آموزش مس منطقه کرمان در تشريخ 10 حوزه دانشي انتخاب شده گفت: در ذوب سرچشمه چهار حوزه دانشي عمليات، متالورژي، نگهداري و تعميرات و  بالابرها براي تشکيل انجمن خبرگي انتخاب شدند.
وي افزود: انجمن خبرگي فرآيند و انجمن خبرگي تامين و نگهداري دو حوزه دانشي انتخاب شده در تغليظ ميدوک است و در نهايت چهار حوزه دانشي ساختمان، سوخت، نت و مصرف بهينه هم براي تشکيل انجمن خبرگي نظارت بر خدمات منطقه کرمان انتخاب شدند.


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا