فرماندار کوثر:

واحد تولیدی تولید قطعات ایران‌خودرو در کوثر فعال می‌شود

واحد تولیدی تولید قطعات ایران‌خودرو در کوثر فعال می‌شود

کوثر- فرماندار کوثر از اختصاص هفت هکتار زمین برای آغاز به کار واحد تولیدی قطعات ایران‌خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیپور پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح مهم‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان متذکر شد: این واحد قطعات ایران‌خودرو، کانتی نر و تریلر را تولید خواهد کرد.

وی افزود: علاوه بر این سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای ایجاد سیلو درخواست داده که به منابع طبیعی معرفی شده است تا روند تحقق سرمایه‌گذاری وی بررسی شود.

فرماندار کوثر دیگر پروژه سرمایه‌گذاری را احداث گاوداری دو هزار رأسی عنوان و تأکید کرد: با توجه به اینکه سرمایه‌گذار برای تأمین علوفه دام درخواست زمین کرده است در حال بررسی شرایط اجرای این طرح هستیم.

علیپور به سرمایه‌گذاری  اتکا جهت راه‌اندازی واحد پرورش ماهی نیز اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه رود گیوی چای از کوثر عبور می‌کند ظرفیت‌هایی در این خصوص احصا شده است.

وی با بیان اینکه نبود کارخانه‌های بزرگ در کوثر موجب عقب‌ماندگی این شهرستان شده است، اضافه کرد: در نظر داریم با حمایت از سرمایه‌گذاران زمینه فعال‌سازی صنایع را در شهرستان کوثر تسهیل کنیم.

فرماندار کوثر از جمله تسهیلات را واگذاری زمین منابع طبیعی به‌صورت رایگان و یا زمین اشخاص با خریداری به قیمت منصفانه عنوان و تأکید کرد: نمونه این مهم در نیروگاه سیکل ترکیبی اجرا شد و زمین به قیمت مناسب خریداری و در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا