چهره صنعت خودروی ایران تغییر می‌کند

چهره صنعت خودروی ایران تغییر می‌کند

دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: با لغو تحریم‌ها و آغاز همکاری با خودروسازان خارجی چهره صنعت خودروی ایران برای پاسخگویی به نیاز مصرف‌کنندگان تغییر خواهد کرد.

ساسان قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مصرف‌کنندگان همواره چند شاخص قیمت خودرو، کیفیت، تناسب قیمت و کیفیت، تنوع محصول و کیفیت خدمات پس از فروش را مدنظر قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه چگونگی این شاخص‌ها بر میزان رضایت مصرف‌کنندگان از خودروسازان تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: با لغو تحریم‌ها برنامه وزارت صنعت این است که صنعت خودروی ایران از نظر قیمت و کیفیت محصولات رقابت‌پذیر شود.

دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: به همین دلیل موضوع رقابت‌پذیری صنعت خودرو، محور سومین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران در اسفند ماه امسال است و مذاکرات با خودروسازان خارجی بر این پایه خواهد بود.

وی افزود: طبق شاخص‌های تعیین شده از سوی وزارت صنعت، خودروسازان خارجی در دور جدید همکاری‌ها با صنعت خودرو باید نسبت به سرمایه‌گذاری در ایران اقدام کنند به همین دلیل شاهد انتقال فن‌آوری‌های روز صنعت خودرو خواهیم بود.

قربانی با بیان اینکه در دور جدید همکاری‌ها با خودروسازان خارجی باید محصولاتی در کلاس جهانی در ایران تولید شود تا قابلیت صادرات داشته باشد، تصریح کرد: بنابراین با محقق شدن این اهداف به زودی شاهد تغییر چهره صنعت خودروی کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا