ماین نیوز گزارش می‌دهد:

حضور پیتر مارکوس و یانگ زونکینگ در انجمن سنگ آهن

حضور پیتر مارکوس و یانگ زونکینگ در انجمن سنگ آهن

گروه معادن >سنگ آهن - یانگ زونکینگ، قائم مقام انجمن آهن و فولاد چین و پیتر اف مارکوس، موسس و بنیانگذار ورلد استیل داینامیکس (از شرکت‌های مطرح تحلیل بازار فولاد) ساعتی پیش با حضور در انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران با تعدادی از اعضای هیات مدیره این انجمن دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، در دیدار قدیر قیافه رئیس هیات مدیره انجمن سنگ آهن، کیوان جعفری طهرانی عضو هیات مدیره و مدیر امور بین‌الملل انجمن، سجاد غرقی عضو هیات مدیره انجمن، علیرضا سیاسی راد دبیرکل انجمن و ایزدی مشاور انجمن سنگ آهن حضور داشتند.

از نکات جالب توجه این دیدار می‌توان به سوالات متعدد و فنی موسس و بنیانگذار ورلد استیل داینامیکس از اعضای هیات مدیره انجمن سنگ آهن ایران اشاره کرد که در این راستا پیتر اف مارکوس تلاش داشت به چند و چون وضعیت معدنکاری سنگ آهن و تولید فولاد و هزینه‌های مربوط به آنها در ایران پی ببرد. وی همچنین تاکید کرد که برای یاد گرفتن به انجمن سنگ آهن ایران آمده و امیدوار است، بتواند تجربیات و آموخته‌های خود را به صنعت سنگ آهن و فولاد ایران منتقل کند.

در همین حال پیشنهادهایی نیز در خصوص توسعه همکاری بین انجمن سنگ آهن ایران و انجمن آهن و فولاد چین از سوی رئیس هیات مدیره انجمن سنگ آهن ایران به یانگ زونکینگ، قائم مقام انجمن آهن و فولاد چین ارائه شد.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا