شرکت کنندگان در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو یارانه می‌گیرند

شرکت کنندگان در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو یارانه می‌گیرند

رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران گفت: تمامی متقاضیان می‌توانند از یارانه دولتی مصوب برای حضور در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو بهرمند شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسین عزیزی اظهارداشت: بازار روسیه خصوصیات ویژه‌ای دارد که اگر ایران بتواند در آن راه یابد، از یک فرصت طلایی بهره‌مند شده، ضمن اینکه خروج کالاهای ترک و اروپایی از سبد مصرفی روس‌ها این فرصت را دو چندان کرده است. از سوی دیگر، احتمال کاهش تعرفه‌های واردات کالاهای ایرانی، مطرح است که همین امر، زمان پیش رو را یک فرصت بی‌نظیر برای کالاهای ایرانی تبدیل کرده است.

رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران افزود: حجم تجارت صنایع غذایی و کشاورزی روسیه هم اکنون 14میلیارد دلار است که تولیدکنندگان ایرانی با توجه به فرصت پیش آمده می‌توانند سهم مناسبی از این بازار را نصیب خود کنند، به همین منظور، اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های تخصصی صنایع غذایی ایران، اردیبهشت ماه سال آینده در مسکو برگزار می‌شود که در آن، دولتمردان دو کشور حمایت ویژه‌ای از شرکتهای ایرانی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: تمامی متقاضان و فعالان صاحب نام حوزه صنایع غذایی می‌توانند از یارانه دولتی مصوب برای حضور در این نمایشگاه بهره‌مند شوند، ضمن اینکه انجمن علوم و صنایع غذایی ایران به عنوان نماینده انحصاری برگزار کننده این نمایشگاه، بخشی از هزینه‌های شرکت‌کنندگان صنایع غذایی و حاضران در کتاب و نرم افزار جامع صنایع غذایی را تقبل خواهد کرد.

 انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا