مک‌دونالد در ایران ثبت شد +سند

مک‌دونالد در ایران ثبت شد +سند

علامت تجاری شرکت مک‌دونالد در ایران با نام های تجاری "مک‌فلری" و "McFLURRY" که نام یکی از محصولات شرکت مک‌دونالد است، به ثبت رسیده است.

بعد از انتشار خبر جنجالی آگهی شرکت مک‌دونالد برای اعطای نمایندگی در تهران و باز کردن فرم ثبت نام الکترونیک نمایندگی‌اش در ایران، حالا اسنادی به دست آمده است که نشان می‌دهد این شرکت بزرگ صنایع غذایی که به نماد آمریکا شهرت دارد، در تاریخ 24/5/1391 درخواست ثبت علامت تجاری کرده است و در تاریخ 25/10/1392 به ثبت رسیده است. علامت تجاری شرکت مک‌دونالد در ایران با نام های تجاری "مک‌فلری" و "McFLURRY" که نام یکی از محصولات شرکت مک‌دونالد است، به ثبت رسیده است.

"زهرا معصومی‌پور" کارشناس ثبت شرکت‌ها این‌گونه توضیح میدهد که «در بحث ثبت شرکت‌ها، گرفتن نمایندگی با گرفتن شعبه از یک شرکت تفاوت می‌کند. اگر یک شرکت خارجی در کشور نمایندگی داشته باشد با همان علامت تجاری خود فعالیت می‌کند ولی اگر بخواهد شعبه‌ای از آن شرکت باشد با علامت تجاری ثبت‌شده متفاوتی از آن شرکت فعالیت می‌کند.»

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مشرق، براساس آنچه در روزنامه رسمی به تاریخ 5 مرداد 93 ثبت شده است شرکت مک‌دونالد به مدت 10 سال، علامت تجاری خود را در ایران به ثبت رسانده است:

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا