صبح امروز؛

دومین همایش حاکمیت شرکتی آغاز شد

دومین همایش حاکمیت شرکتی آغاز شد

دومین همایش حاکمیت شرکتی در ساعت ٨:٤٥ صبح امروز در سالن تورانی دانشگاه الزهرا(س)، با تلاوت قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.


 

 

دومین همایش حاکمیت شرکتی در ساعت ٨:٤٥ صبح امروز در سالن تورانی دانشگاه الزهرا(س)، با تلاوت قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. این همایش در 29 بهمن ماه به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، نخستین روز این همایش با سخنرانی دکتر محمد فطانت، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار افتتاح می شود و با خوش آمدگویی دکتر حسن قالیباف اصل، مدیرعامل شرکت بورس تهران ادامه یافته و با سخنرانی دکتر علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی به پایان می رسد.

در این همایش مدیران ارشد نهادهای دولتی و بازار سرمایه و اساتید دانشگاهی به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.

اهدافی که از برگزاری این همایش دنبال می شود، حاکمیت شرکتی و معرفی حاکمیت شرکتی و تبیین اهمیت و نقش آن در توسعه اقتصادی، ایجاد تحول در نظام مدیریتی سازمان‌ها، تقویت و توسعه روابط سرمایه‌گذاران، اعضای هیئت‌مدیره و سایر ذینفعان، بهبود فضای کسب و کار کشور از دید سرمایه‌گذاران خارجی و نهادهای بین‌المللی، افزایش سهم تامین مالی شرکت‌ها از طریق بازار سرمایه و ارتقای جایگاه بازارسرمایه در تأمین مالی شرکت‌ها با رعایت اصول حاکمیت شرکتی است.

همچین حاکمیت شرکتی و نظام مالیاتی، حاکمیت شرکتی و قانون‌گذاری، حاکمیت شرکتی و افشای اطلاعات، حاکمیت شرکتی و توسعه نظام تأمین مالی،حاکمیت شرکتی و بهبود فضای کسب و کار، حاکمیت شرکتی و نظام مدیریت، حاکمیت شرکتی و شفافیت، حاکمیت شرکتی و بنگاه‌های کوچک و متوسط، حاکمیت شرکتی و توسعه اقتصادی وحاکمیت شرکتی و عوامل اجتماعی و فرهنگی از جمله محورهای  این همایش است.

یادآور می شود؛ نخستین همایش حاکمیت شرکتی در راستای تحقق سند چشم انداز 1404، با همکاری دانشگاه الزهرا(س) و سازمان بورس اوراق بهادار تهران روز چهارشنبه 11 و 12 اردیبهشت ماه 1392 برگزار شده بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا