/اختصاصی ماین نیوز/

شاهرخی مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان شد

شاهرخی مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان شد

گروه صنایع معدنی - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی حسن شاهرخی را به عنوان مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان و عضو هیات اجرایی منطقه یاد شده منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، مهدی کرباسیان در بخشی از این حکم خواستار رعایت اصول قانون مداری و توجه به اهداف دولت و رعایت اعتدال گرایی برای تحقق اهداف سازمانی شده است.

شاهرخی در کارنامه اجرایی خود مشاغل و مسئولیت های متعددی از جمله عضویت در هیات مدیره چندین شرکت صنعتی و بنگاه مهم تولیدی را به ثبت رسانده است و پیش از این به عنوان مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان عهده دار مسئولیت بوده است.

منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان در محدوده ای بالغ بر 9 هزار و هشتصد هکتاردر شهرستان پارسیان استان هرمزگان واقع شده است و تحت نظارت و مدیریت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران"ایمیدرو" اداره می شود.

کمک به صادرات غیرنفتی محصولات صنعتی تولید شده، تامین نیازهای داخلی در زمینه صنایع اصلی مادر، استفاده از منابع گازی موجود در پارس جنوبی و شمالی،اشتغالزایی و رفع محرومیت از منطقه و کاهش هزینه های تولید به منظور تسهیل ورود کشور به بازارهای رقابتی جهانی از اهداف مترتب بر ایجاد این منطقه ویژه اقتصادی می باشد.

احداث هتل و مجموعه گردشگری ، احداث یندر و اسکله پارسیان با ظرفیت 40 میلیون تن در سال، آبشیرین کن،صنایع پتروشیمی،آلومینیوم و فولاد،صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در شمار سایر فرصت های سرمایه گذاری در این منطقه است.

پیش از این محمدرضا زارع به عنوان سرپرست منطقه مذکور فعالیت داشت.

شهرستان پارسیان در 500 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قراردارد.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا