سه نمایشگاه گردشگری، طلا و شهربازی در تهران آغاز به کار کرد

سه نمایشگاه گردشگری، طلا و شهربازی در تهران آغاز به کار کرد

تهران- ایرنا- نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته و پنجمین نمایشگاه بین المللی شهربازی، پارکها، تجهیزات و فناوری اوقات فراغت امروز (سه شنبه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، آیین گشایش نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام شد.
در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، 336 شرکت ایرانی و 72 شرکت خارجی از 16 کشور آمریکا، آذربایجان، اسپانیا، ایتالیا، بنگلادش، تایلند، ترکیه، تونس، سوریه، عراق، روسیه، قبرس، کره جنوبی، مالزی، ویتنام و یونان حضور دارند.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه، شرکت هایی که در زمینه های خدمات گردشگری الکترونیکی، صنایع دستی و هنری، انواع تجهیزات سفر مانند وسایل کمپینگ، چمدان، باربند، چادر، توریسم ورزشی، زیارتی، سلامت و اکو توریسم فعالیت دارند، آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به بازدیدکنندگان ارائه می کنند.
این نمایشگاه تا جمعه 30 بهمن ماه ادامه دارد و علاقمندان و متخصصان می توانند از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر از آن بازدید کنند.

** برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته
هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته نیز با حضور مسعود سلطانی فر آغاز به کار کرد.
در هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته، 100 شرکت ایرانی و سه شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، ترکیه و چین در فضایی به مساحت هشت هزار متر مربع حضور دارند.
تولیدکنندگان، صادرکنندگان و ارائه کنندگان این صنف با حضور در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه ارائه انواع خدمات مرتبط با صنایع طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، ساعت، صندوق ایمنی، حفظ و نگهداری طلا و جواهر و نقره را با مشارکت اتحادیه و تشکل های صنفی به نمایش گذاشته اند.

** برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی شهربازی، پارکها، تجهیزات و فناوری اوقات فراغت
امروز همچنین پنجمین نمایشگاه بین المللی شهربازی، پارکها، تجهیزات و فناوری اوقات فراغت با حضور محمدرضا مودودی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه 90 شرکت داخلی و دو شرکت خارجی از کشورهای فرانسه و لبنان در فضای به وسعت بیش از هشت هزار و 300 مترمربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه ایجاد شهربازی و پارک ها، تفریحات آبی و هوایی، بازی ها و سرگرمی ها، بازی های الکترونیکی و ساخت پارک های شهری را در معرض دید عموم قرار داده اند.
این نمایشگاه ها تا جمعه (30 بهمن ماه) ادامه دارد و علاقمندان می توانند از ساعت 10 صبح تا 18 بعدازظهر از آن بازدید کنند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا