بانک ها و صنایع معدنی بالاترین امتیاز تعالی سازمانی را دارند

بانک ها و صنایع معدنی بالاترین امتیاز تعالی سازمانی را دارند

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: در سیزدهمین همایش تعالی سازمانی، بانک ها و صنایع معدنی بالاترین امتیاز را کسب کرده اند و در روز همایش، سه تندیس سیمین به آنها داده می شود.

«محمدعلی محمدی» امروز (سه شنبه) در نشست خبری سیزدهمین همایش تعالی سازمانی افزود: در این همایش 6 تندیس بلورین داده می شود و 35 سازمان نیز تقدیرنامه می گیرند.
وی ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، دستیابی به نتایج مثبت پایدار، ارتقای مداوم قابلیت ها، تعهد به آینده، رهبری همراه با دوراندیشی، مدیریت با چابکی، موفقیت از طریق بکارگیری استعداد کارکنان و همچنین هدایت، خلافت و نوآوری را از مبانی اصولی تعالی سازمانی ذکر کرد.
محمدی اضافه کرد: نتایج این ارزیابی ها برای همه گروه ها مانند رقبا، سیاستگذاران، مرکزهای علمی- فناوری و اقتصادی و همچنین شرکت های خارجی مورد استفاده است؛ گزارش نتایج ارزیابی، جایگاه هر سازمان را از نظر تعالی سازمانی مشخص می کند.
به گفته وی، این همایش از سال 1382 با هدف ارزیابی سازمان ها، کمک به رشد اقتصادی و ارتقای نظام های مدیریتی در دستور کار قرار گرفت.
در 13 سال گذشته، 600 سازمان بزرگ و متوسط 1200 بار ارزیابی شده اند که همسنجی ارزیابی های سالیانه نشان می دهد متوسط نمره تعالی سازمان هایی که در مسیر جایزه قرار گرفته اند هر سال بهبود پیدا کرده است.
برای ارزیابی سازمان ها، از چارچوب های مشترک 80 کشور دنیا استفاده می شود.
سیزدهمین همایش تعالی سازمانی چهارم اسفندماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا