آخرین خبرهای خوب چادرملو از زبان مدیرعامل

آخرین خبرهای خوب چادرملو از زبان مدیرعامل

اجرای طرح های توسعه ایی در وضعیت رکود کنونی بهترین اقدامی است که می تواند صورت گیرد!

 

مدیرعامل چادرملو می گوید: سرمایه چادرملو به زودی 1700 میلیارد تومان افزایش می یابد.
محمود نوریان درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه این شرکت می گوید: سهامداران عمده با این افزایش سرمایه 1700 میلیارد تومانی موافقت کرده اند و در انتظار تایید بورس هم هستیم.
وی افزود: امید است تا پایان سال این اتفاق بیفتد و سرمایه چادرملو از 1700 میلیارد تومان کنونی به 3500 میلیارد تومان برسد.
نوریان درپاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه این افزایش سرمایه در وضعیت کنونی با توجه به بازارسنگ آهن چه لزومی دارد، این طور پاسخ داد: اجرای تعهدات شرکت برای تکمیل طرحهای توسعه ای مهمترین هدف است.
او تصریح می کند: به طور حتم وقتی بازار در رکود به سر می برد اجرای طرح های توسعه ای با هزینه تمام شده کمتری اتفاق می افتد.
او تکمیل طرح های توسعه فولاد به ظرفت 300 هزارتن در سال در سال آینده، بهره برداری ازنیروگاه بخاری با کامل شدن ظرفیت این نیروگاه،  راه اندازی پروژه آهن اسفنجی در سال 96 و نورد ابرکوه به زودی را از مهمترین طرحهای شرکت عنوان کرد.
نوریان همچنین درپاسخ به این سوال که کاهش نرخ بهره مالکانه در بودجه سال 95 تا چه میزان می تواند حال شرکت های سنگ آهنی مانند چادرملو رو خوب کند، این طور پاسخ داد: همانند قرص مسکنی است که می تواند کمی از هزینه های شرکت را بکاهد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا