هوای کشور تا جمعه بارانی است

هوای کشور تا جمعه بارانی است

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: سامانه بارشی کشور تا روز جمعه فعال خواهد بود.

 مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به افزایش دمای امروز و فردا (دوشنبه و سه‌شنبه) در غالب نقاط کشور، از تشدید بارش در استان‌های گیلان و مازندران و کاهش دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر از روز چهارشنبه خبر داد و افزود: سامانه بارشی کشور تا روز جمعه فعال خواهد بود.

احد وظیفه با بیان اینکه طی امروز و فردا روند افزایش نسبی دما در اغلب مناطق کشور خواهیم داشت، گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی در بعدازظهر امروز در برخی نقاط استان‌های هرمزگان، کرمان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر، وزش باد و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این وضعیت در روز سه‌شنبه نیز در استان کرمان تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: از بعدازظهر سه‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور در برخی نقاط غرب ، شمال غرب به تدریج سواحل غربی خزر ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه این سامانه بارشی در روز چهارشنبه علاوه بر نواحی فوق بخش‌هایی از نواحی مرکزی، سواحل مرکزی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز را تحت تاثیر قرار خواهد داد، افزود: در این روز با نفوذ جریانات شمالی، تشدید بارش در استان‌های گیلان و مازندران و کاهش دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، به گفته وی دریای خزر در روز چهارشنبه مواج و سامانه بارشی کشور تا روز جمعه فعال خواهد بود.

وظیفه در ادامه در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز گفت: آسمان تهران، صاف در پاره‌ای نقاط غبارآلود، در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات با بیشینه و کمینه دمای 21 و 12 درجه سانتیگراد است، همچنین آسمان این استان در روز سه‌شنبه، 28 مهر صاف در پاره‌ای نقاط غبارآلود، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و در روز چهارشنبه، 29 مهر نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 22 و 13 و 21 و 11 درجه سانتیگراد خواهد بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا